تشکیل هیات امنای دانشگاه آزاد گراش

اولین جلسه تشکیل هیات امنای دانشگاه آزاد گراش با حضور جمعی از مسئولین و چهره‌های علمی شهر برگزار شد.

به گزارش پندری، هیات امنای دانشگاه آزاد یازده عضو خواهد داشت که چهار نفر عضو اجرایی، ۴ نفر مشاور و ۳ نفر نیز به عنوان مدیر کارگروه‌های هیات امنا فعالیت خواهند کرد.

بخش اصلی این جلسه به ضرورت تشکیل هیات امنا و مشخص کردن جایگاه‌ها اختصاص داشت. انتصاب افراد در جایگاه‌های مشخص شده به جلسه‌ی بعدی موکول شد.

مهدی‌زاده، رئیس دانشگاه آزاد گراش در گفت‌وگو با پندری تشکیل هیات امنا را یکی از راه‌های گسترش فعالیت این دانشگاه دانست و گفت: انشاالله بتوانیم اقدامات زیرساختی خوبی را انجام دهیم. این مسئله‌ای بود که هم امام جمعه، هم فرماندار و شهردار و دیگر حضار قول مساعد دادند که از همه ظرفیت‌های موجود برای رشد زیرساخت‌های دانشگاه آزاد اسلامی گراش استفاده شود.

در اولین جلسه افراد زیر حضور داشتند، هرچند رئیس دانشگاه آزاد گراش می‌گوید قرار است افراد جدیدی نیز به این جمع اضافه شوند.

افراد حاضر در این جلسه عبارتند از، دکتر مهدی مهدی‌زاده رستم، حجهالاسلام بخشایش‌پور، دکتر مجید غلام‌پور، مهندس حسین مهروری، سعید جعفری، مهندس جعفر یوسفی، حاج ابراهیم مهروری، دکتر ذبیح‌الله رضایی، دکتر مهدی محسن زاده، دکتر مهدی مهرابی، دکتر محمد کریمیان و دکتر مقتدری.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=7263

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: