آمادگی برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

با همکاری نردبان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش، کارگاه شبیه‌ساز مصاحبه، جهت آمادگی برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان، امروز، ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ به میزبانی دبستان مهرسلیمی گراش برگزار شد.

هفته گذشته، اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در سازمان سنجش اعلام شد. دعوت‌شدگان در هفته جاری باید طبق زمان‌بندی اعلام شده برای مصاحبه و گزینش دانشگاه فرهنگیان در شیراز حضور پیدا کنند.

دکتر فرجی، مدیر آ.پ شهرستان گراش ضمن بازدید از روند برگزاری شبیه‌ساز مصاحبه دانشگاه فرهنگیان، ضمن خداقوت به مصاحبه‌کنندگان، برای دعوت‌شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان آرزوی موفقیت کرد.

البته گروه بازرسی از آموزش و پرورش علامرودشت نیز به همراه شورای معاونین آ.پ گراش از این کارگاه بازدید کردند. اکبر صدیقی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آ.پ علامرودشت برگزاری این کارگاه را خلاقانه عنوان کرد و گفت: «این کارگاه می‌تواند الگویی برای دیگر مناطق باشد تا دعوت‌شدگان با آمادگی بیشتری در مصاحبه و گزینش اصلی حاضر شوند.»

روابط عمومی نردبان و آموزش و پرورش گراش در گزارشی از روند برگزاری کارگاه، اعلام کرد: «ما با ۲۵ نفر از دعوت‌شدگان با مصاحبه تماس گرفتیم و دعوت کردیم که در کارگاه شبه‌مصاحبه شرکت کنند. از این بین ۸ نفر از خانم‌ها و ۱۲ نفر از آقایان در این کارگاه یک‌روزه حضور داشتند.»

روابط عمومی‌ اعلام کرد: «کارگاه با یک جلسه عمومی با حضور هر ۲۰ نفر برگزار شد که در این جلسه مهرداد بدیع‌زادگان، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش گراش توضیحات کلی از روند مصاحبه و گزینش ارائه کرد.»

روابط عمومی نردبان نوشته: «ما ۴ اتاق تخصصی مصاحبه تدارک دیدیم با ترکیبی از فرهنگی باتجربه، نومعلم و دانشجومعلم. بعد از انجام مصاحبه، نکات قوت و ضعف مصاحبه شوندگان به آن‌ها گفته خواهد شد. دو اتاق گزینش عقیدتی سیاسی نیز برنامه پایانی آمادگی برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان بود.»

امید کریم‌زاده، دبیر برگزاری کارگاه در پایان گفت: «از همه‌ی دوستان نردبان و عزیزان آموزش و پرورش شهرستان و مدیر آموزشگاه مهرسلیمی که در برگزاری این کارگاه همراهی کردند، تقدیر و تشکر می‌کنیم. امیدواریم این کارگاه نقش مؤثری در قبولی دعوت‌شدگان داشته باشد.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12523

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: