سالمندان بالای ۸۰ سال واکسینه می‌شوند

واکسیناسیون سالمندان بالای 80 سال در گراش از دیروز، سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1400، آغاز شده است. برای این کار نیاز به ثبت‌نام و مراجعه حضوری نیست و دعوت برای واکسیناسیون به صورت تلفنی انجام می‌شود.
به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، مهندس علیرضا مساح معاون بهداشت علوم پزشکی گراش گفت: از روز سه شنبه هفتم اردیبهشت ماه، فاز دوم واکسیناسیون تزریق واکسن کرونا به افراد ۸۰ سال به بالا، در مرکز جامع سلامت محمد رسول الله(ص) گراش و نیز در مراکز جامع خدمات سلامت ارد و فداغ، آغاز شده است و تا ۵ روز ادامه دارد.
مهندس مساح با بیان اینکه هیچگونه ثبت نام از قبل برای این افراد نیاز نیست، افزود: با توجه به اطلاعات پرونده الکترونیک افراد و تماس از طریق تلفن و نوبت‌دهی تلفنی، سالمندان بالای ۸۰ سال به مراکز بهداشتی برای انجام واکسیناسیون دعوت می‌شوند.
معاون بهداشت علوم پزشکی گراش در ادامه گفت: در این مرحله از واکسیناسیون عموم، حدود ۸۰۰ سالمند بالای ۸۰ سال در شهر و روستا واکسینه خواهند شد و برای دیگر گروه های سنی نیز بر اساس اعلام وزارت بهداشت، متعاقبا اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.
نخستین مرحله از تزریق واکسن کرونا در گراش چهار روز پس از آغاز واکسیناسیون کرونا در ایران، ۲۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۹، به ۱۰ نفر از پرستاران بخش ICU کرونا بخش اورژانس بیمارستان گراش تزریق شد.(خبر در پندری)
در دومین مرحله از واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در گروه‌ها و بخش عمومی گراش نیز ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۰، جانبازان و بیماران صعب‌العلاج و بیماران خاص واکسینه شدند.(خبر در پندری)
در سومین مرحله از تزریق واکسن کرونا در گراش نیز ۱۹ فروردین‌ماه، ۵۰ نفر از پزشکان، داروسازان، دکترای علوم آزمایشگاهی، کارشناسان پروانه‌دار و ماماهای شاغل در گراش در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.(خبر در پندری)
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=3033

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: