افتتاح ۱۶ پروژه در هفته دولت به دست دولتی‌ها

فرماندار گراش از افتتاح 16 پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی با صرف اعتباری افزون بر ۶۳ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در شهرستان گراش خبر داد.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی فرمانداری گراش چهارشنبه ۳ شهریورماه، فرماندار گراش گفت: ۱۶ پروژه در هفته دولت با اعتباری افزون بر ۶۳ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح می شود.

مجید غلام‌پور تصریح کرد: ۵۰ درصد از اعتبارات از محل بودجه‌های دولتی و ۵۰ درصد از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت‌های مردمی تامین شده است.

وی در جریان تشریح افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیربنایی شهرستان، گفت: عمده این طرح‌ها در بخش خدمات عمرانی، آموزشی، مخابراتی، بهداشتی، مسکن روستایی، گازرسانی و طرح‌های تولیدی و سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

 

مجید غلام‌پور از بهره برداری طرح گاز رسانی به سه روستای بخش مرکزی شهرستان گراش خبر داد و افزود: پروژه گازرسانی به روستاهای کنار زیارت، شمس آباد و کسرالدشت با حضور مدیران استانی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید و با اجرای این طرح ۱۵۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

وی افزود: دو پروژه سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری می‌رسد که با افتتاح این دو پروژه تولیدی برای ۱۳ نفر به طور مستقیم و برای ۳۰ نفر به طور غیر مستقیم اشتغال زایی می‌شود.

غلام‌پور افتتاح ۷ طرح مخابراتی را در راستای تقویت و توسعه زیرساخت‌های این حوزه عنوان کرد و گفت: این طرح‌ها شامل چهار طرح زیرساختی شبکه مخابرات و فیبرنوری و نصب ۳ دکل BTS اینترنت است که با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد و بیش از هشت هزار خانوار شهری و روستایی از مزایای آن بهره خواهند برد.

فرماندار گراش با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای دولت دانست و افزود: انعکاس و بیان توفیقات نظام، امید و نشاط اجتماعی را به ویژه در بین نسل جوان افزایش می دهد.

مجید غلام‌پور با اشاره به شرایط بهداشتی حاکم بر کشور و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، اضافه کرد: حسب رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و براساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، پروژه های هفته دولت به صورت نمادین و با حضور حداقلی مردم و مسئولان و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کلنگ زنی و یا افتتاح خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت در شرایط بسیار سخت مالی ناشی از تحریم‌های دشمنان و بحران کرونا اجرایی شده است.

فرماندار گراش با بیان اینکه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در محرومیت زدایی برجسته است، خاطر نشان ساخت: همه دستاوردها و توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول بیش از چهار دهه گذشته همواره در گرو وحدت و انسجام و همدلی مردم و دولت بوده است.

نماینده دولت در شهرستان گراش خدمت صادقانه به مردم را حرکت در مسیر شهدا عنوان کرد و افزود: آرامش، عزت، افتخار و هر آنچه در داخل و خارج از مرزها داریم به واسطه خون مطهر شهدا و ایثارگری جانبازان است و آن را باید قدر بدانیم.

وی با درخواست از شهروندان برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و کمک به کادر درمان در مهار ویروس کرونا، گفت: رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی موجب به خطر افتادن جان خود و دیگر عزیزان و اعضای خانواده می شود بنابراین باید رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان مورد توجه مردم باشد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=4433

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: