جوانان نخبه به جای پیشکسوتان سیاسی

شورای اسلامی شهر گراش، در بیانیه‌ای با عنوان «پایانی بر وضع موجود» گفته: «پیشکسوتان سیاسی» کناره‌گیری کنند تا «نخبگان جوان و شایستگان را در سمت‌های مختلف مدیریتی شهرستان در خدمت مردم ببینیم». هرچند در این بیاینه از کسی نام برده نشده، اما به نظر می‌رسد منظور از «پیشکسوتان سیاسی»، قاسم فرسوده، یکی از گزینه‌های تصدی فرمانداری گراش است.

به گزارش پندری، انتخاب فرماندار برای شهرستان گراش وارد مرحله‌ی جدیدی شده است. شورای اسلامی شهر گراش، در بیانیه‌ای با عنوان «پایانی بر وضع موجود» گفته: «پیشکسوتان سیاسی» کناره‌گیری کنند تا «نخبگان جوان و شایستگان را در سمت‌های مختلف مدیریتی شهرستان در خدمت مردم ببینیم».

هرچند در این بیاینه از کسی نام برده نشده، اما به نظر می‌رسد منظور از «پیشکسوتان سیاسی»، قاسم فرسوده، یکی از گزینه‌های تصدی فرمانداری گراش است.

قاسم فرسوده، معاون سیاسی امنیتی فرماندار گراش، گزینه‌ای است که پیش‌بینی می‌شد انتخاب او با مخالفت‌هایی همراه شود. این بیانیه شورا شاید مهم‌ترین ابراز مخالفت با فرمانداری فرسوده باشد.

متن بیانیه:


بسم الله الرحمن الرحیم
عده‌ای در باور و خیال خام خویش، خود را قیّم مردم بزرگ گراش می‌دانند و برای بر مسند نشاندن افراد ناتوان، سعی در سیادت شهر دارند. شورایی که منتخب رای مردم بوده، همیشه همراه و در کنار مردم خواهد ماند و با نصب‌العین قرار دادن خواست و مصلحت مردم تصمیم گرفته و اقدام خواهد کرد. و هر زمان که لازم باشد شورایی که بر آمده از دل مردم است، با افتخار برای صیانت از حق و حقوق مردم به میدان خواهد آمد و در کنار مردم خواهد ایستاد.

ای کاش در ادبیات سیاسی سیاست‌مردان این شهر، جایی برای خواست مردم و نمایندگان آنان در شورا بود تا با تحلیل‌های اشتباه و عجولانه خویش و با انتخاب افراد ناکارآمد، شهر را به بیراهه نبرند و از مسببین وضع موجود شهرستان، که پرونده‌های ناکارآمدی‌شان در پیش چشمان مردم گشوده مانده است، در پست‌های کلان شهر استفاده نکنند.

اینجانبان اعضای شورای ششم گراش انتخاب فرماندار جوان، متخصص، جهادی و انقلابی، توانمند و پایبند به ارزش‌های راستین را حق مردم فهیم گراش می‌دانیم و برای این امر خطیر از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم و ضمن تقدیر از زحمات پیشکسوتان سیاسی درخواست می کنیم برای پیشبرد اهداف کلان شهر از سمت‌هایی که در آن ها موفقیتی نداشته و نخواهد داشت، کناره‌گیری نموده، تا در آینده ای نزدیک به لطف ایزد منان، نخبگان جوان و شایستگان را در سمت‌های مختلف مدیریتی شهرستان در خدمت مردم ببینیم.

در پایان از نماینده محترم مردم در مجلس و استاندار ارجمند و ولایی فارس درخواست داریم با معرفی فرمانداری جوان، جهادی، متخصص و توانمند از بروز اختلافات و تنش‌های آینده در شهر گراش جلوگیری نمایند.

با تشکر
شورای اسلامی شهر گراش

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=6098

۱ نظر

  • آفرین بر شورای با بصیرت
    واقعا آقای فرسوده، دیگه فرسوده و از رده خارج شده . مرده های سیاسی هم سعی نکنند به کمک نماینده، این فرسوده را احیا کنند.
    اگراین به اصطلاح معتمدین به فکر آینده خودشان و شهر نیستند، نماینده چرا سرنوشت خودش را به اینها گره می زند؟

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: