سرویس خبری دی ۶, ۱۴۰۰

راه‌اندازی مجمع نخبه‌پروری در گراش

چهارشنبه اول دی ۱۴۰۰ اولین جلسه مجمع نخبه‌پروری با هدف شناسایی نخبگان با کمک خیرین در گراش برگزار شد. روز بعد در اولین گام از شناسایی نخبگان، ۱۳۰ دانش‌آموز شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفتند.

ابَر سیستم بارشی از پنجشنبه وارد جنوب می‌شود

محمود آذرائین، کارشناس ارشد هواشناسی گفته: بارش‌هایی که از پنجشنبه شروع می‌شود، خاطرات خشکسالی دو سال اخیر را به فراموشی می‌سپارد. وقوع یک دوره ترسالی کوتاه مدت شبیه آنچه در بهمن ماه ماه ۹۵ برای گراش رخ داد، دور از ذهن نیست.

جوانان نخبه به جای پیشکسوتان سیاسی

شورای اسلامی شهر گراش، در بیانیه‌ای با عنوان «پایانی بر وضع موجود» گفته: «پیشکسوتان سیاسی» کناره‌گیری کنند تا «نخبگان جوان و شایستگان را در سمت‌های مختلف مدیریتی شهرستان در خدمت مردم ببینیم». هرچند در این بیاینه از کسی نام برده نشده، اما به نظر می‌رسد منظور از «پیشکسوتان سیاسی»، قاسم فرسوده، یکی از گزینه‌های تصدی فرمانداری گراش است.

اُنس اهالی برای یک کوچه‌ٔ بدون فاضلاب

اهالی کوچه شماره ۲، خیابان شهیدان محقق(پشت استادیوم)، در یک تعهدنامه با هم توافق کرده‌اند که آبِ فاضلاب خانه‌شان را در کوچه رها نکنند. این طرحِ موفق که بیش از ۱۵ سال از اجرای آن می‌گذرد، اُنس نام دارد. مجریِ طرح، معلمِ بازنشسته، مسعود محسن‌زاده، یکی از اهالی این کوچه است. محسن‌زاده برای اجرای سه ساله‌ی این طرح در برخی محله‌های گراش از مسئولین درخواست کمک کرده است.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین

تصویر روز:

پیشنهادی