«دریای غدیر» به کمک نیازمندان کرونایی

اولین دوره جشنواره دریای غدیر، به همت مجموعه‌های فرهنگی به صورت رسمی در ۳۰ تیر ۱۴۰۰ با برگزاری شبِ شعر مجازی آغاز به کار کرد. این جشنواره که از بخش‌های متنوعی نیز تشکیل شده، هزینه‌های دو شب برگزاری مراسم حضوری را در اختیار مجمع خیرین سلامت، جهت استفاده از نیازمندان کرونایی قرار داد.

به گزارش پندری و به نقل از دبیرخانه‌ی جشنواره دریای غدیر، این حرکت به دلیل شرایط قرمز کرونایی و کمک به کادر درمان، با هدف تامین کمک هزینه درمان بیماران بی‎‌بضاعت کرونایی و همچنین خرید اقلام بهداشتی انجام شده است.

اولین دوره‌ی جشنواره‌ی دریای غدیر امسال شروع به کار کرده است. برگزاری شب شعر غدیر، مسابقات قرآن و اذان، مسابقه‌ی مهارت‌های فردی فوتبال، تکریم سادات، پویش غدیر مهربانی، طراحی و خوشنویسی و سرود از برنامه‌های این جشنواره است. برگزاری دو شب جشن غدیر هم از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود که هزینه‌های آن در اختیار مجمع خیرین سلامت گراش قرار گرفت.

جشنواره دریای غدیر ۱، به همت مجموعه‌های فرهنگی، هیات محبان اهل‌بیت(ع) گراش، هیات جوانان حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) گراش، دبیرخانه جشنواره دریای غدیر، ستاد غدیر شهرستان گراش، کانون بسیج هنرمندان گراش، کانون بسیج ورزشکاران گراش و مؤسسه فرهنگی بیت‌النور در حال برگزاری می‌باشد.

مسابقات مختلف این جشنواره به صورت مجازی، نیمه‌حضوری و انفرادی برگزار شده است. جزئیات، نتایج و برگزیدگان این جشنواره بعد از انتشار توسط دبیرخانه، توسط پندری نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=3981

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: