با کسب امتیاز، کتاب رایگان هدیه بگیرید

نرم‌افزار کلام حق به دست برنامه‌نویسان گراشی طراحی شده و توسط یک تیم ۱۲ نفره متشکل از روحانیون و مهندسان و دانشجویان توسعه می‌یابد. شروع به فعالیت این مجموعه از سال ۹۲ بوده و تا کنون ۷ سال است که به مخاطبان خود سرویس می‌دهد. یکی از امکانات خوب و مرتبط با این روزها، فروشگاه کتاب آن می‌باشد که مخاطب می‌تواند به صورت رایگان از آن فروشگاه، کتاب تهیه کند.

لیست بیش از ۲۰۰ کتاب‌‌، در برنامه موجود می‌باشد و حتی اگر کاربران کتابی را معرفی کنند بعد از بررسی کتاب، به برنامه اضافه می‌شود. مسئول فروش کلام حق در گفت‌وگو با پندری می‌گوید: «این کتب از طریق سایت پاتوق کتاب فردا تهیه و مستقیم برای کاربران ارسال می‌کنیم.»

 

این نرم‌افزار، شهر، استان و کاربر خاصی را پوشش نمی‌دهد و در سطح کشوری فعالیت می‌کند. مدیر مسئول کلام حق در مورد استقبال کتاب‌خوان‌ها از برنامه در گفت‌وگو با پندری می‌گوید: «بحمدلله استقبال خوبی از برنامه می‌شود چرا که کاربران می‌توانند بدون هیچ هزینه کتاب‌های مختلف را دریافت کنند. البته کاربران بایستی در نرم‌افزار فعالیت کرده و با امتیاز کسب‌شده کتاب مورد نظر را سفارش دهند. متأسفانه مشکل اساسی ما در این است که اهالی کتاب به طور موثری با نرم افزار آشنایی ندارند و امیدواریم به همین واسطه باب آشنایی باز شود.»

در این مجموعه یک کتابخانه‌ای سیار وقف در گردش هم دایر می‌باشد. به گونه‌ای که هر کاربر حتی بدون امتیاز می‌تواند از کتاب‌های موجود در این بخش استفاده کند و سپس آن کتاب را در اختیار افراد دیگر قرار دهد. نام این طرح هم مزین به اسم شهید حاج‌قاسم سلیمانی شده است.

این نرم افزار را می‌توان از کافه بازار از (اینجا) دانلود کرد.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=1737

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: