علی داوری‌فرد، نفر دوم سومین کنگره بین‌المللی شعر خاتم سلیمانی

برگزیدگان بخش اقوام و معلولان سومین کنگره بین المللی شعر خاتم سلیمانی ویژه برنامه گرامیداشت دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی معرفی شدند.

به گزارش پندری به نقل از ایرنا، این برگزیدگان یکشنبه شب، ۴ دی‌ماه ۱۴۰۰، در آیین افتتاحیه سومین کنگره بین المللی شعر خاتم سلیمانی در جزیره کیش در بخش‌های زبان آذری، کُردی، لری و معلولان معرفی شدند.

شبنم فرضی زاده از استان اردبیل با شعر اورک‌لر سرداری (سردار دل ها) برگزیده بخش آذری، علی قیسوندی از کامیاران استان کردستان با شعر ده‌خیل بیمه‌س (پناهت شده ام) به عنوان شاعر تقدیری بخش شعر کُردی و سمانه پیشداد از لرستان با شعر حاج قاسم به عنوان شاعر تقدیری بخش شعر لری از جانب هیات داوران این بخش انتخاب شدند.

برگزیدگان بخش معلولان نیز در ۲ بخش شعر و نثر ادبی معرفی شدند که مقام اول به مریم زارع از شیراز به خاطر برخورداری از تخیلی والا و استفاده از عناصر شعر رسید.

علی داوری از شهرستان گراش فارس به لحاظ استفاده از زبانی نو و تصویرپردازی های زیبا و شاعران و زهرا پیروزی از استان تهران به خاطر نگاهی نو و بیانی ساده و صمیمی به ترتیب مقام دوم و سوم بخش شعر را کسب کردند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=6132

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: