تاج بندگی بر سر رمضان‌اولی‌ها

همایش «تاج بندگی»، مخصوص نوجوانانی که اولین سال روزه‌داری‌شان را تجربه می‌کنند، شنبه شب، 27 فروردین 1401، همزمان با شب نیمه رمضان، به همت هیات محبان اهل‌بیت(ع) و دیگر نهادها و ارگان‌های شهرستان در سالن سینما فرهنگ گراش برگزار شد.

به گزارش پندری، در این همایش که با عنوان کشوری «نمک‌پروردگان حسنی» نیز شناخته می‌شود، با حضور حجت‌الاسلام بخشایش‌پور، امام جمعه گراش، غلامپور، فرماندار، سرهنگ ستاری، فرمانده سپاه گراش، افشار، رئیس اداره ورزش و جوانان و دیگر مسئولان ساعت ۲۱:۳۰ شروع شد.

جذاب‌ترین بخش این همایش، اجرای سرود ۲۷۰ نفره‌ بود. طوری که دیگر روی سن سینما جای سوزن انداختن نبود. این گروه سرود که از دخترها و پسرهای دهه نودی تشکیل شده بود، نماهنگ «سلام فرمانده» را به سرپرستی گروه سرود رایت‌الهدی در سالن اجرا کردند.

سخنرانی امام جمعه، اجرای گروه سرود رایت‌الهدی، مولودی‌خوانی نوجوان‌ها احمد حسینا و علی حسن‌زاده، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز از دیگر بخش‌های این همایش بود. در پایان برنامه، از رمضان‌اولی‌هایی که برای حضور در این همایش نام‌نویسی کرده بودند، گل آپارتمانی اهدا شد.

حجت‌الاسلام عالیپور، دبیر اجرایی همایش گفت‌وگو با پندری دباره‌ی پیشینه‌ی این همایش در گراش گفت: «پیش از این، این همایش با تعداد کمتر در هیات محبان اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شد. اما امسال جمعیت خیلی بیشتر و به صورت منسجم‌تر برگزار شد.»

او همچنین به ادامه‌دار بودن این همایش اشاره کرد و گفت: «امسال اولین همایش تاج بندگی برگزار شده. امیدواریم در سال‌های آینده نیز بتوانیم این همایش را برای دخترها و پسرهای رمضان‌اولی بیشتری برگزار کنیم. البته این همایش در سراسر کشور با عنوان «نمک‌پرورده‌های حسنی» برگزار می‌شود.»

دبیر اجرایی این همایش از نهادهایی که در برگزاری این همایش کمک کردند نیز تشکر کرد. او گفت: «از ارگان‌هایی که هیات محبان اهل‌بیت(ع) را در این همایش کمک کردند، از جمله، دفتر امام جمعه، سپاه، خیریه مهر و امید، حسینیه حضرت ابوالفضل(ع)، اداره ورزش و جوانان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سینما فرهنگ گراش تشکر می‌کنم.»

عکس‌های این مراسم را از لنز دوربین فاطمه حقارت و محمدامین راهپیما ببینید:

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=7612

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: