معارفه مسئول جدید کمیته خادم‌الشهدا گراش

مراسم تودیع و معارفه مسئول کمیته خادم‌الشهدا شهرستان گراش، روز سه‌شنبه، ۴ آبان‌ماه ١۴٠٠ در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.

به گزارش پندری، آئین تودیع و معارفه مسئول کمیته خادم‌الشهدا گراش، ۴ آبان‌ماه ۱۴۰۰ در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

ابوطالب سپهر به عنوان مسئول جدید کمیته خادم‌الشهدا شهرستان گراش معرفی شد. پیش از این مهدی پورشمسی به مدت ۴ سال مسئولیت این کمیته را عهده‌دار بود.

کمیته خادم‌الشهدا از سال ۹۰ به مسئولیت محمد‌سعید دهنوی در گراش فعالیت خود را آغاز کرده است. از مهمترین فعالیت این کمیته نیز به برگزاری مراسم تدفین ششمین شهید گمنام گراش در دی‌ماه ۹۹ می‌توان اشاره کرد.

ارائه خدمات و رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران و برگزاری نشست‌های تخصصی پیرامون شهیدپژوهی و راهیان نور از اهم فعالیت‌های کمیته خادمین شهدا است.

از دیگر فعالیت‌های این کمیته، اطلاع‌رسانی، ثبت‌نام و سازماندهی کلیه علاقه‌‌مندان، همکاری و فعالیت در برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح شهرستان، غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدا و اجرای برنامه‌های فرهنگی در گلزار شهدا و اماکن متبرکه می‌توان نام برد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=5464

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: