۴۰۰ اثر هنری دانش‌آموزی در نگارخانه پردیس

اولین نمایشگاه هنرهای تجسمی دانش‌آموزان گراش در نگارخانه پردیس در حال برگزاری است. ۱۳۳۰ اثر به دبیرخانه‌ی فرهنگی هنری آ.پ ارسال شده که ۴۰۰ اثر هنری برای حضور در این نمایشگاه پذیرفته شده است. معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آ.پ گراش هدف از برگزاری این نمایشگاه را «افزایش حس اعتماد به نفس و انگیزه دانش‌آموزان هنرمند» عنوان کرده است.
به گزارش پندری به نقل از  روابط عمومی آ.پ، صبح ۱۱بهمن ۱۴۰۱، همزمان با روز گراش و دهه فجر، نمایشگاه هنرهای تجسمی دانش‌آموزی‌ آموزش و پرورش شهرستان گراش در نگارخانه پردیس افتتاح شد. این افتتاح با حضور دکتر بذرافکن، معاون مدیر کل آ.پ استان فارس، دکتر فرجی، مدیر و رستم‌پور و بدیع‌زادگان، معاونین آ.پ، معاون فرماندار، مسئولان شهرستان و دانش‌آموزان هنرمند برگزار شد.

مهرداد بدیع‌زادگان، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آ.پ گراش گفت: «ما از ماه قبل برای برگزاری یک نمایشگاه از آثار هنرهای تجسمی دانش‌آموزان برنامه‌ریزی کرده بودیم. هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد اعتماد به نفس دانش‌آموزان هنرمند بود. همچنین ایجاد انگیزه برای دانش‌آموزانی که اثرشان در معرض دید عموم قرار گرفته است.»
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اضافه کرد: «ما از دانش‌آموزان هنرمند‌مان در جهت پیشرفت در عرصه‌ی هنری حمایت می‌کنیم.»

محمدامین خارستانی، کارشناس فرهنگی هنری آ.پ گراش گفت: «بعد از ارسال فراخوان به مدارس، نزدیک به ۱۳۳۰اثر به دبیرخانه فرهنگی هنری آ.پ ارسال شد که از این بین، ۴۰۰اثر برای حضور در نمایشگاه پذیرفته شده است.»

خارستانی اضافه کرد: «این نمایشگاه از ۱۱ بهمن تا ۱۷ بهمن در نگارخانه‌ی پردیس واقع در بوستان یاران برقرار است. ساعت بازدید صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعد از ظهر از ۱۶ تا ۲۱ است.»
عکس‌های روز اول در سایت آ.پ گراش.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=10999

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: