اردوی پنج روزه‌ی جهادی در کنگ‌وریشه

مرحله دوم اردوی گروه جهادی حضرت سیدالشهدا(ع) در کنک‌وریشه فداغ برگزار شد. مرحله‌ی اول این اردوی جهادی دو مهر برگزار شده بود. حسین‌ فولادی، فرمانده پایگاه سیدالشهدا(ع) از مسئولین و خیرین برای پیشبرد این اردوهای جهادی درخواست کمک کرد.

به گزارش پندری، حاج‌حسین فولادی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهدا(ع) گفت: «در یک زمان جهاد به این معنا بود که ما اسلحه برداریم و به دستور امام به میدان جنگ سخت برویم. اما در این زمانه جهاد معنای دیگری پیدا کرده است. کار جهادی راه حل برون‌رفت از مشکلات است. به فرموده‌ حضرت آقا هر وقت ما جهادی و انقلابی عمل کردیم موفق شدیم.»

فرمانده این پایگاه گفت: «ما حداقل در یک ماه توانسته‌ایم با یاری خداوند و کمک خیرین در طی دو مرحله اردوی جهادی به مدت پنج روز برگزار نماییم. همچنین در ایام‌های مختلف توانستیم بسته‌های معیشتی و فرهنگی و لوازم تحریر در بین نیازمندان توزیع اهدا گردیده است.»

فولادی در پایان از خیرین و مسئولین شهرستان در جهت پیشبرد گروه‌های جهادی تقاضای همراهی داشت. او همچنین از مجموعه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گراش، حوزه مقاومت بسیج سردار شهید قاسم بهادری، شهردار محترم و شورای شهر تقدیر و تشکر کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=5167

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: