از جشنواره کارآفرینی دانش‌آموزان هنرستان زاهدی بازدید کنید

نخسیتن جشنواره کارآفرینی دانش‌آموزان هنرستان زاهدی گراش، صبح امروز، 10 بهمن 1401، با حضور معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان گراش، افتتاح شد. این جشنواره ۱۰ تا ۱۲ بهمن در هنرستان زاهدی برپا شده. مدارس و عموم می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۲ روزهای دوشنبه تا چهارشنبه، از نمایشگاه بازدید کنند.
به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی آ.پ گراش، طاهره علی‌پناهی، مدیر هنرستان زاهدی در گفت‌وگو با روابط عمومی از اهداف این جشنواره گفت: «نشان دادن توانمندی‌های دانش‌آموزان هنرستان در رشته‌های حسابداری و شبکه و نرم‌افزار، تمرین مدل کوچکی از کارآفرینی، افزایش اعتماد به نفس دانش‌آموزان و معرفی رشته‌ها و مهارت‌های هنرستان بخشی از این جشنواره کارآفرینی است.»

مدیر هنرستان زاهدی اضافه کرد: «تولیدات رسانه‌ای و گرافیکی، طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی، طراحی بازی‌های کامپیوتری، غرفه‌های حسابداری، رونمایی از وبلاگ هنرستان، عرضه محصولات غذایی و غرفه‌های تولید پادکست و ترویج کتاب‌خوانی از محورهای این جشنواره است.»

علی‌پناهی در پایان گفت: «این جشنواره ۱۰ تا ۱۲ بهمن در هنرستان زاهدی برپا می‌شود. مدارس و عموم می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۲ روزهای دوشنبه تا چهارشنبه، از نمایشگاه بازدید کنند.»

هنرستان زاهدی در بلوار سپاه واقع شده است.

گزارش تصویری از افتتاح و روز اول جشنواره را در سایت آموزش و پرورش گراش بیینید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=10860

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: