رییس جدید هلال احمر گراش؛ جوان و متخصص

محمد شکاری، کارمند و نجاتگر جمعیت هلال احمر شهرستان گراش، سکان مدیریت این نهاد را به عهده گرفت. او پس از علی‌اصغر حسنی و غلامرضا محسنی، سومین رئیس جمعیت هلال احمر گراش از زمان تاسیس است.

به گزارش پندری، شکاری که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه تهران است، یازده سال سابقه کار در پست‌های مختلف هلال‌احمر دارد. او سابقه‌ی کار در جمعیت هلال احمر خنج، اوز و دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر لار نیز در کارنامه دارد. سرپرست جدید هلال‌احمر گراش، مربی کشوری امداد و نجات در حوادث جاده‌ای است.

شکاری با حکم حسین درویشی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس، به این سمت منصوب شده است. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس، متن این حکم به شرح زیر است:
«جناب آقای محمد شکاری
سلام علیکم
نظر به تعهد و تجارب مفید و ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان “سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان گراش” منصوب می‌شوید.
از جنابعالی انتظار دارم با توکل به خداوند متعال با روحیه انقلابی، اهتمام به ارتقا نظام اسلامی و دولت مردمی، ضمن رعایت قوانین و مقررات و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود و تعامل موثر با مسئولین شهرستان، تمام سعی، تجربه، توان علمی و اجرایی خویش را در راستای توسعه کیفی و کمی ارائه خدمات جمعیت آن شهرستان به کار گیرید.
مزید توفیقات شما را از درگاه احدیت مسئلت دارم.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=8811

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: