اسامی متقاضیان نهضت ملی مسکن در گراش منتشر شد

اسامی 609 نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن منتشر شد. این افراد برای برای تکمیل پرونده باید به مرکز خدمات رایانه‌ای شهر رایانه به عنوان تسهیل‌گر بنیاد مسکن مراجعه کنند. این مرکز در بلوار سپاه قرار دارد.

به گزارش پندری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گراشی با صدور اطلاعیه‌ای نوشت: به اطلاع مردم شریف گراش می‌رساند براساس نتیجه و صورتجلسه قرعه کشی مورخ ۱۴۰۰ اسفند ۱۴۰۰ که در محل فرمانداری شهرستان گراش با حضور هیات نظارت از دستگاه‌های نظارتی و اجرایی شهرستان و اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس برگزار گردید، اسامی ۶۰۹ نفری که پرونده خود را تکمیل کرده و در قرعه‌کشی حضور داشتند، جهت شفاف‌سازی به استحضار مردم می‌رسد.

قابل ذکر است هرکدام از متقاضیانی که نام آن‌ها در لیست قرعه‌کشی وجود دارد به منزله تخصیص قطعی نمی‌باشد و در هر مرحله‌ای که مشخص گردد نامبرده شرایط احراز سکونت و شرایط واگذاری را برابر بخشنامه‌های وزارت راه و شهرسازی نداشته باشند، ثبت نام و تایید آنان کان لم یکن تلقی می‌گردد.

این دسته از متقاضیان جهت تکمیل پرونده باید به دفتر تسهیل‌گر بنیاد مسکن گراش (آقای شکاری) واقع در بلوار سپاه (شهر رایانه) مراجعه نموده و نسبت به این مهم اقدام نمایند. در غیراین‌صورت از لیست اولویت حذف خواهند گردید.

اسامی متقاضیان نهضت ملی مسکن (کلیک کنید)

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=7110

۱۲ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: