نرخ دستمزد نصب لوازم الکتریکی، لوله و اتصالات مشخص شد

اتحادیه لوازم الکتریکی، لوله و اتصالات نرخنامه دستمزد خدمات اصناف مرتبط با این اتحادیه را منتشر کرد. دستمزدها شامل نرخ «خدمات تاسیسات برقی»، «خدمات لوله‌کشی آب و فاضلاب»، «لوله‌کشی کار خانگی و تجاری» و «نصب و تعمیر اسپلیت» است.

اتحادیه لوازم الکتریکی، لوله و اتصالات نرخنامه دستمزد خدمات اصناف مرتبط با این اتحادیه را منتشر کرد. دستمزدها شامل نرخ «خدمات تاسیسات برقی»، «خدمات لوله‌کشی آب و فاضلاب»، «لوله‌کشی گاز خانگی و تجاری» و «نصب و تعمیر اسپلیت» است.

 

مهدی باقرپور، رئیس اتحادیه لوله و اتصالات شهرستان گراش در گفت‌وگو با پندری گفت: برای رضایت‌مندی مردم عزیز شهرستان و کسبه‌ی محترم اقدام به تنظیم و قیمت‌گذاری خدمات قابل ارائه توسط اصناف زیر مجموعه این اتحادیه کرده‌ایم. این قیمت‌گذاری اولین‌بار است که در سطح شهرستان گراش انجام می‌شود.

وی افزود: این نرخ برای سال ۹۹ است، ولی احتمالا در سال ۱۴۰۰ نیز تغییر نخواهد داشت.

باقرپور با بیان اینکه این لیست قیمت، سقف مبلغی است که همکاران ما می‌توانند دریافت کنند، گفت: اگر همکاران ما بخواهند مبلغ پایین‌تری در نظر بگیرند مشکلی نیست، اما دریافت دستمزد بالاتر از مبلغ مشخص شده مجاز نیست.

رئیس اتحادیه لوله و اتصالات شهرستان گراش در پایان گفت: از مردم تقاضامندیم اگر مشکل یا سوالی درباره لیست قیمت‌ها دارند به اتحادیه یا بازرسی اتاق اصناف و اداره صمت مراجعه کنند.

لیست قیمت دستمزد خدمات لوله‌کشی آب و فاضلاب: از اینجا دانلود کنید

لیست قیمت دستمزد لوله‌کشی گاز خانگی و تجاری: از اینجا دانلود کنید

لیست قیمت دستمزد نصب و تعمیر اسپلیت: از اینجا دانلود کنید

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=2454

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: