هیأت، دستِ راستِ دانش‌آموزان نیازمند

گروه جهادی هیأت محبان اهل‌بیت (ع) گراش، تعداد ۵۰ موبایل و تبلت را به ارزش مالی ١٣٥ میلیون تومان، در اختیار دانش‌آموزان نیازمندی که تحت پوشش کمیته امداد نبودند، قرار داد.

گروه جهادی هیأت محبان اهل‌بیت (ع) گراش، تعداد ۵۰ موبایل و تبلت را به ارزش مالی ١٣۵ میلیون تومان، در اختیار دانش‌آموزان نیازمندی که تحت پوشش کمیته امداد نبودند، قرار داد.

مهدی کهندلی، جانشین مسئول هیئت محبان اهل بیت(ع) در گفت‌و‌گو با روابط عمومی هیئت: این طرح با هدف رفع مشکل دانش‌آموزان نیازمند تدارک دیده شد. با گذشت چند ماه از شروع مدارس و کلاس‌های مجازی، کماکان دانش‌آموزان نیازمند به موبایل و تبلت در شهرستان وجود دارند. ما در این طرح به دو روش اقدام به تهیه‌ی موبایل و تبلت کردیم:

کهندلی در خصوص شیوه تهییه این گوشی ها گفت: خیلی از خانواده‌ها موبایل‌های هوشمند دسته دومی را در خانه داشتند که بلااستفاده است. ما فراخوان دادیم و آن‌ها را جمع‌آوری کردیم. در روش دوم ما هزینه‌هایی را به صورت نقدی جمع‌‌آوری و موبایل و تبلت تهیه کردیم.

جانشین مسئول هیئت محبان اهل بیت(ع) همچنین افزود: اطلاعات دانش‌آموزان نیازمند از طریق آموزش و پرورش شهرستان تهیه شده و پس از استعلام از مدیران، موبایل در اختیار آن‌ها قرار گرفته است. طبق آمار، بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز در سطح شهرستان، هنوز به موبایل هوشمند یا تبلت نیاز دارند. موبایل‌ها و تبلت‌ها در این ایام که مزین به نام سردار دلها، شهید سلیمانی است، توزیع شده است.

کهندلی با اشاره به اهمیت تعامل با گروه‌های فعال در این زمینه در شهرستان، گفت: ما سعی داریم با گروه‌های دیگری که در سطح شهرستان مشغول تهیه‌ی موبایل و تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند درجه یک هستند، تعامل داشته باشیم تا این امر با یک انسجام بیشتری در سطح شهرستان دنبال شود. خیّرین و گراشی‌های ساکن گراش یا خارج از گراش، می‌توانند با کمک‌ِ بیشتر، ما را در این امر خداپسندانه هم‌راهی کنند. ما در تکمیل این طرح، قصد داریم به نیازمندان درجه دو و سه، وام اختصاص دهیم تا خودشان با توجه به نیاز، موبایل و تبلت تهیه کنند.

شما نیز می‌توانید مارا در ادامه این طرح همراهی کنید:
شماره کارت
۶۰۳۷۹۹۷۳۶۱۰۵۸۶۴۸
بنام مهدی کهندلی

گفتنی‌ست پیش از این نیز ١٠٠ عدد موبایل و تبلت برای دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد، توسط دفتر مهندس حسین‌زاده تهیه شده بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=3050

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: