پروژه مجتمع اداری نیمه‌تمام گراش؛

۴۰ میلیارد اعتبار برای استقرار ۱۶ اداره

حجت‌اله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور به همراه فرماندار و جمعی از مسئولین، از پروژه ساخت مجتمع اداری گراش بازدید کردند. فرماندار در این بازدید گفت: «برای تکمیل پروژه مجتمع اداری ۴۰ میلیارد اعتبار نیاز است، گفت: پروژه‌ی ساخت مجتمع اداری گراش را با زیربنایی بالغ بر ۴۵۶۵ متر مربع، از جمله طرح‌های مهم در شهرستان گراش است که با احداث این ساختمان، ۱۶ اداره در مجتمع اداری گراش مستقر خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش پنجشنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲، محمود طاهرزاده با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های دولت جلوگیری از پراکندگی ادارات در مرکز شهرستان‌هاست و این سیاست در شهرستان‌های تازه‌تأسیس به خوبی قابل اجرا است، افزود: از جمله مزایای این طرح، کاهش سطح زیربنای ساختمان، کاهش هزینه تعمیر و مرمت ساختمان و تأسیسات، صرفه‌جویی در مصرف آب، برق، گاز، مخابرات، امکان تأمین پارکینگ مناسب، صرفه‌جویی در مصرف سوخت به دلیل عدم نیاز مراجعین به ساختمان‌های متعدد و پراکنده، آسان شدن ایاب و ذهاب پرسنل و ارباب رجوع و صرفه‌جویی در وقت و جلب رضایت مردم به دلیل تسریع در انجام امور خواهد بود.

وی گفت: تاکنون این ساختمان ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم با تامین اعتبار مناسب، زمینه تسریع در بهره‌برداری از آن را فراهم شود.

حجت الله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد در این بازدید گفت: پروژه ساخت مجتمع اداری گراش یکی از مطالبات و نیازهای اساسی شهرستان است که مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12683

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: