درخشش کمان‌داران گراشی در رقابت‌های استانی

کمانداران باشگاه کیان گراش در اولین مسابقه هیأت استان در سال 1400 با کسب دو مدال طلا و دو نقره، موفق‌ترین تیم در رده‌ی بزرگسالان بود. عبدالله و حمید محدی مدال طلا و سعید محمدی و فاطمه محمدی موفق به دریافت مدال نقره شدند.

به گزارش پندری به نقل از ابوالقاسم شیری، روابط عمومی باشگاه، این مسابقات به میزبانی شیراز و در مجموعه ورزشی پردیس و مسافت سی متر برگزار شد. نفرات اعزامی تیم کیان در این دوره از مسابقات:
عبدالله محمدی در بخش ریکرو بزرگسالان – مدال طلا
سعید محمدی در بخش ریکرو بزرگسالان ـ مدال نقره
حمید محمدی در بخش کامپوند بزرگسالان ـ مدال طلا
فاطمه محمدی در بخش ریکرو بزرگسالان ـ مدال نقره


گزارش مسابقات با روایت روابط عمومی باشگاه کیان گراش:
عبدالله محمدی که از قهرمانان بنام استان می‌باشد، پس از کسب امتیاز ٣٢۴ در دور گروهی به مصاف کمانداری از مرودشت رفت که با قاطعیت و برد ۶ بر صفر به دور نیمه نهایی صعود کرد که در دور نیمه نهایی در بازی دیدنی و تنگاتنگ با امتیاز شش بر چهار از رقیب دیرینه و عنوان‌دار خود محمد فلاح از شیراز پیشی گرفت و به فینال رقابت‌های ریکرو آقایان راه یافت.

سعید محمدی مربی تیم کیان و قهرمان سال قبل این رقابت‌ها که برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها شرکت کرده بود نیز پس از کسب امتیاز ٣٢٣ در دور گروهی در اولین دیدار حذفی به مصاف بازیکنی از شیراز رفت که با نتیجه شش بر چهار بر این بازیکن غلبه کرد و به دور نیمه‌نهایی راه یافت
در دور نیمه نهایی نیز به مصاف فرهاد زارع کماندار مطرح مرودشتی رفت که طی رقابتی حساس و نفسگیر پس از تساوی پنج بر پنج در سه دور این مسابقه در مرحله شوت آف (تیر طلایی) توانست حریف خود را مغلوب کند و در یک فینال تمام گراشی حریف قهرمان برجسته گراش و هم‌نبرد خود عبدالله محمدی شود. در یک رقابت جذاب و دیدنی عبدالله محمدی توانست با استفاده از تجارب ارزشمند خود به مقام اول این دوره از مسابقات در بخش کمان ریکرو برسد.

و به این ترتیب مدال طلا و نقره ریکرو بزرگسالان در بخش آقایان به گراش رسید.

حمید محمدی قهرمان نامی تیروکمان استان فارس در بخش کامپوند که در اکثر ادوار گذشته مسابقات استانی قهرمان شده بود در این دوره از مسابقات نیز با قاطعیت بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلای بخش کامپوند آقایان را از آن گراش کرد.

فاطمه محمدی، کمان‌دار آینده‌دار تیراندازی با کمان استان فارس که در بخش کمان ریکرو و رده سنی جوانان باید در این مسابقات شرکت می‌کرد با رضایت مربی باشگاه در رده بزرگسالان به مصاف حریفان رفت و با عملکردی تحسین‌برانگیز توانست مدال نقره بزرگسالان را کسب کند.

به این ترتیب باشگاه کیان گراش با کسب دو مدال طلا و دو مدال نقره موفق‌ترین تیم در رده بزرگسالان این دوره از رقابت‌ها بود.

سعید محمدی مربی باشگاه کیان ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های پیشین اداره ورزش و جوانان گراش و جناب روزی‌طلب ریاست هیات تیراندازی با کمان استان فارس و خیرین نیک‌اندیش گراش، ابراز امیدواری کردند با برنامه‌ریزی راهبردی که تدوین شده و حمایت پررنگ‌تر مسئولین و خیرین بتوانیم در گام بعد مدال‌های کشوری را افزایش دهیم و پس از آن حضور و موفقیت در میادین بین‌المللی را تجربه کنیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=3253

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: