⭕️ حسین‌زاده: با تمام قوا در انتخابات شرکت می‌کنم

🔹دکتر حسین‌زاده، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس، امشب ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ در یک نشست خبری به سؤالات خبرنگاران پنج شهرستان پاسخ داد.

🔹این نشست در سالن جلسات دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد.

🔻مهم‌ترین صحبت‌های نماینده در این نشست خبری:

🔸 با تمام قوا در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس حضور پیدا خواهم کرد.

🔸 به جد پیگیر اختصاص نماینده به حوزه انتخابیه هستم. مولفهٔ اصلی جمعیت است که لارستان بزرگ با ۳۰۹ هزارنفر، این شرط را ندارد. اما با پیگیری‌ها بعد از شیراز و مرودشت، در لیست رزرو هستیم.

🔸من هیچگاه وعده‌ای ندادم، شاید بیان ظرفیت‌ها بوده است. تنها وعده‌های من «شفافیت» و «ایجاد مکانی جهت اسکان مراجعین در تهران» بود.

🔸 اختلافی با فرماندار گراش نداریم و این اختلاف سلیقه است. انتظار داریم آقای طاهرزاده که جوانی جهادی و انقلابی است، برای پیگیری مصوبات سفر استاندار تلاش بیشتری داشته باشند.

🔸 سلطان‌آباد و محمدآباد به زودی با عنوان «روستای تنگ آب» کددار خواهند شد.

🔸 کار ارتقای فداغ ۹۹درصد انجام شده و به هیات دولت رسیده است. مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور پس از سفر به فداغ پیشنهاد داد این منطقه ابتدا به شهر تبدیل و پس از آن کار ارتقا پیگیری شود تا مشکلات رفع شود، اما برخی قبول نکردند.

🔸 ارتقای بیرم در سطح استان در حال پیگیری است. به استاندار گفتم برای اینکه ثابت شود کار من تبلیغاتی نیست، شما بیرم را ارتقا دهید، من در این دوره انتخابات شرکت نمی‌کنم.

🔸 در لایحه بودجه سال جدید، بودجه دانشکده علوم پزشکی لار ۳۷ میلیارد و دانشکده علوم پزشکی گراش ۱۰ میلیارد تومان است.

🔸 عملیات عمرانی تونل بالنگستان یا همان شهدای خلیج فارس، شروع شده، هرچند احتمالا در سال جدید هم کار آن به پایان نخواهد رسید.

🔸 استقرار اداره کل راهداری در خنج پیشنهاد وزارت راه و به دلیل حساسیت لامرد و لارستان بود. پیگیری در حال انجام است ولی هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم.

🔸برای سی‌تی‌اسکن بیرم، ۵۰ درصد بودجه از سمت خیر مهیاست. برای پیگیری سهم دولت از سمت نماینده، لازم است تفاهم‌نامه‌ای بین علوم پزشکی لارستان و وزارت بهداشت منعقد شود.

🔸در بحث محدوده لارستان و گراش تابع قانون هستم نه احساسات و تعصبات. در جلسه‌ای با استاندار قرار شد مدارک و مستندات دو طرف به دایره حقوقی هیات دولت ارسال و تصمیم نهایی در چارچوب قانون گرفته شود.

🔸 برای گراش چه کار می‌توان کرد که ما نکردیم؟ در این سه سال تمام تلاش خود را برای شهر و شهرستان گراش در حوزه‌های مختلف انجام داده‌ایم.

🔸 برای جاده چک‌چک ۱۰ میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۲ و ۱۰ میلیارد تومان نیز به صورت جدا اختصاص داده شده است.

🔸 کمتر روستای زیر ۱۰۰ خانوار در کشور دارای زمین چمن مصنوعی هستند. اما در شهرستان گراش تمام روستاها چمن مصنوعی دارند و یکی هم در دست پیگیری است.

🔸 از مردم گراش به صورت ویژه تشکر می‌کنم که در اتفاقات اخیر و علی‌رغم فراخوان‌های دشمن در کف خیابان حضور پیدا نکردند.

🔸یک نفر از اهل سنت خنج برای بخشداری معرفی شده که امیدواریم نهایی شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=11438

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: