پینگ‌پنگ‌بازها، هیات ورزشی برتر گراش شدند

با اعلام اداره ورزش و جوانان گراش، هیأت تنیس روی میز گراش به عنوان هیأت برتر شهرستان گراش در سال ۱۴۰۱ انتخاب شد. مهدی یحیایی رئیس هیات تنیس روی میز گراش را عهده‌دار است.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش، از بین ۳۷ هیأت ورزشی شهرستان گراش، هیأت تنیس روی میز به عنوان هیأت برتر گراش در سال ۱۴۰۱ انتخاب شد.

محسن افشار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش در این باره گفت: «این هیأت بر اساس مواردی از قبیل بیشترین ورزشکاران سازمان یافته، کسب بیشترین مقام کشوری و استانی، شرکت یا برگزاری مسابقات در رده‌های سنی مختلف، ارسال به موقع گزارشات و عملکرد و همچنین ارتباط خوب و تعامل با رئیس و معاون اداره ورزش و جوانان و حضور در جلسات اداره، جذب کمک‌های خیرین، اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله دیدار با خانواده شهداء و تقدیر از پیشکسوتان، پیگیری توسعه زیرساخت‌های هیات، تربیت مربی و اعزام به کلاس‌های ارتقاء و … به این عنوان دست پیدا کرده است. امیدواریم در سال جدید باز هم بهتر از این عملکرد را داشته باشند.»

افشار در ادامه گفت: «تنیس روی میز گراش به لطف تلاش رؤسای قبلی و فعلی و مربیان توانمند و با دانش در دو دهه اخیر جایگاه خوبی در سطح کشور دارا بوده که این نشان از استعداد سرشار این رشته در سطح شهرستان را دارد.»
رییس اداره ورزش و جوانان در پایان گفت: «ردپای خیرین در پیشرفت و موفقیت این هیأت به وضوح دیده می‌شود که جا دارد اینجا از همه این عزیزان تشکر و قدردانی کنم.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=11442

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: