برای یک مشت طلا

جسد بی‌جان زنی پیش از ظهر امروز در در خانه‌اش پیدا شد. برخی شواهد نشان می‌دهد انگیزه قتل سرقت بوده است، اما مقامات قضایی و انتظامی هنوز در این‌باره اظهار نظری نکرده‌اند.

به گزارش پندری، غیبت دو روزهٔ زنی تنها به نام «محبوبه حسینی»، آشنایان و همسایه‌های او را نگران می‌کند. یکی از همسایه‌ها که کلید را در اختیار داشته وارد منزل می‌شود و با صحنهٔ شوکه‌کنندهٔ جسد بی‌جان او مواجه می‌شود.

حسینی ۴۸ ساله و مجرد بود و از حدود سه سال قبل که مادرش را از دست می‌دهد تنها زندگی می‌کرده است.

گفته می‌شود دست و پای مقتول با طنابِ بسته‌بندی جعبه شیرینی بسته شده و ساعات زیادی از مرگ وی گذشته است.

اولین نفر خانم شُکری همسایه مقتول از ماجرا با خبر می‌شود. خسرو جولافیان داماد وی به پندری می‌گوید: خانم حسینی و مادر همسرم با هم ارتباط نزدیکی داشتند. مادر مرحوم چند سال پیش بر اثر سرطان از دنیا رفتند و ایشان تنها زندگی می‌کردند.

صبح امروز از آشنایان با مادر همسرم تماس می‌گیرند و می‌گویند از دیروز تا الان خبری از خانم حسینی ندارند. ایشان به دلیل ارتباط نزدیک، کلید منزل مرحوم را داشتند. به منزل مرحوم می‌روند و با این صحنه مواجه می‌شوند. از آن موقع هم ایشان دچار شوک شده و حال مناسبی ندارند.

مرحوم حسینی از فعالان حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) و بیت‌النور بوده است. محمود محمودی، از دست‌اندرکاران حسینیه ابوالفضل (ع) درباره وی می‌گوید: خانم حسینی از فعالان مجموعه حسینیه و بیت‌النور بودند و هرکاری که به ایشان سپرده می‌شد به بهترین نحو انجام می‌دادند.

او که از شنیدن این خبر شوکه است، می‌گوید: من آخرین بار دو شب پیش در مراسمی که در حسینیه برگزار بود ایشان را دیدم و صحبت کردیم. الان واقعا شوکه هستم و نمی‌دانم چه باید بگویم.

یک شاهد به پندری گفت که طلاهای مقتول، از جمله گوشواره‌های وی به سرقت رفته است و به نظر می‌رسد انگیزه قتل سرقت بوده است. مقامات قضایی و انتظامی هنوز در این‌باره اظهار نظر نکرده‌اند و پندری نمی‌تواند این موضوع را تایید کند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=11873

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: