دانش‌آموزان گراش دستگیر زندانیان

دانش‌آموزان مدرسه قمری گراش به همراه خانواده‌های خود، مبلغ ۱۰ میلیون تومان را برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد و خانواده‌های آن‌ها، به رئیس دادگستری و دادستان تقدیم کردند.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی آ.پ گراش، صبح امروز، ۱۸ بهمن ۱۴۰۲، برخی دانش‌آموزان و اولیای مدرسه قمری در دفتر انجمن حمایت از زندانیان حضور داشتند. قاضی شریعتی، رئیس دادگستری و امین حشمتی، دادستان شهرستان گراش نیز به همراه حسین افشار و محمدحسن مهرابی از اعضای انجمن حمایت از زندانیان در جمع دانش‌آموزان حاضر بودند.

مریم فعلی، مدیر مدرسه قمری گراش گفت: «دانش‌‌آموزان مدرسه ما به مناسبت روز گراش غرفه‌هایی فروش دست‌ساخته‌ها و مواد غذایی را در ورزشگاه محبی برپا کردند. این دانش‌آموزان به همراه خانواده‌هایشان تصمیم گرفتند بخشی از سود فروش را به حمایت از زندانیان اختصاص بدهند.‌ ما این موضوع را با خانواده‌ها نیز مطرح کردیم و خود اولیا نیز مبلغی اضافه کردند که در مجموع ۱۰ میلیون تومان شد.»

قاضی شریعتی، رئیس دادگستری شهرستان گراش در صحبت‌های کوتاه خود از دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها بابت این امر خیر تشکر کرد و گفت: «این روحیه‌ی سخاوت در همه‌ی مردم گراش از بزرگ‌ و کوچک وجود دارد و از اینکه فکر زندانیان و خانواده‌هایشان هستید تشکر می‌کنیم.»

امین حشمتی دادستان شهرستان گراش نیز در بخشی از صحبت‌های خود به فعالیت‌های انجمن حمایت از زندانیان در گراش اشاره کرد و گفت: «بیش از دو سالی که انجمن فعالیت خود را آغاز کرده موفق بوده. این کمک‌های شما برای حمایت از زندانیان و خانواده‌های آن‌ها که در جامعه دیده نمی‌شوند استفاده خواهد شد. از همه‌ی شما تشکر می‌کنیم.»

اجرای شعر توسط یسنا دمساز، دانش‌آموز مدرسه قمری در حضور مسئولین بخش دیگری از حضور دانش‌آموزان در دفتر انجمن حمایت از زندانیان بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=13141

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: