چهار کاندیدای باقیمانده گراش به یک نفر می‌رسد؟

انصراف ناصری از انتخابات

محمد ناصری یکی از پنج نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از گراش، با انتشار بیانیه‌ای انصراف خود را از انتخابات اعلام کرده است. او هدف از انصراف را «حفظ وحدت و همدلی» عنوان کرده است.

به گزارش پندری، با انصراف ناصری، چهار نامزد از شهرستان گراش در رقابت‌های انتخاباتی حضور دارند. حال باید دید تا ۱۱ اسفند، از علی عظیمی، قاسم فرسوده، احمد حسن‌نژاد و داریوش سپاده کدام نامزد نهایی گراش خواهند بود.

بیانیه محمد ناصری را بخوانید:

مردم شریف و سرافراز شهرستان گراش

با سلام

و درود به روح پرفتوح حضرت امام خمینی (ره) آن پیر فرزانه که همچون ابراهیم خلیل بت های زمان را فرو ریخت و آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری این سکاندار بی بدیل نهضت امام خمینی کبیر

اینجانب به عنوان یکی از داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی در دوازدهمین دوره انتخابات بر اساس پیشنهادات و تشویق بزرگان و اقشار مختلف، بالاخص دوستان عزیزم در جامعه فرهنگیان وارد عرصه انتخابات شدم. پس از مدتی فعالیت انتخاباتی با بررسی، رایزنی گسترده و مشورت با جمعی از بزرگان، صاحبنظران، دلسوزان و علاقمندان به پیشرفت، توسعه و تعالی جامعه تصمیم گرفتم در راستای ایجاد وحدت و همدلی بین نیروهای مومن و ولایتمدار و جلوگیری از پراکندگی آرا، از ادامه فعالیت انتخاباتی در این دوره انصراف دهم.

رجا واثق دارم که با تلاش، همفکری، وحدت و انسجام بین تمامی نامزدها، به یاری پروردگار می توانیم شرایط انتخاب نماینده توانمند، شجاع، متعهد به خون شهدا و معتقد به آرمان های اصیل و بلندمرتبه نظام که متعلق به همه مردم است فراهم کنیم.

بر خویش فرض دانسته تا از محبت ها و حمایت های همه عزیزانی که به طرق مختلف، اینجانب را مورد تفقد و لطف خودشان قرار دادند، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و قدردان زحمات، تلاش ها و حمایت های همه دوستان هستم و به آن افتخار می‌کنم.

در پایان از تلاش مجدانه اعضای محترم هیات های اجرایی و نظارت انتخابات جهت حضور باشکوه مردم کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.

آباد، پررونق‌ و جاویدان باد گراش

محمد ناصری

۲۵ دی ماه ۱۴۰۲

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=13057

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: