یک هفته کارگاه انتخاب رشته برای ۱۴۴ داوطلب

مجموعه توسعه آموزش نردبان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش برای پنجمین سال متوالی، پایگاه تخصصی انتخاب رشته کنکور سراسری را برگزار کردند. مجموعاً ۱۴۴ داوطلب به این پایگاه مراجعه کرده و از خدمات مشاوره‌ای استفاده کردند. این کارگاه طی چهار مرحله در آموزشگاه سعادت و دانشگاه علوم پزشکی امام جعفر صادق(ع) اجرا شد.

ابراهیم امین‌زاده دبیر انجمن نردبان، در خصوص حمایت‌ها و همکاری‌های صورت‌گرفته در برگزاری این برنامه گفت: «مدیریت جدید آموزش و پرورش گراش، از ایده‌های خلاقانه برای پیشرفت آموزش شهر، استقبال می‌کند و در خصوص این برنامه نیز همکاری کاملی انجام دادند. همچنین نسبت به مسائل آموزشی در زمینه کنکور دید بازتری داشته و در ادامه شاهد برگزاری کارگاه‌های مختلف توسط انجمن نردبان و اداره آموزش و پرورش گراش خواهیم بود.»
وی در ادامه افزود: «دانشکده علوم پزشکی گراش، مجموعه فرهنگی رسانه‌ای هفت‌برکه و پایگاه خبری پندری مانند سالیان گذشته از برنامه‌های نردبان حمایت کردند. همچنین نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر، با حضور در پایگاه، جهت حمایت از برنامه‌های آتی نردبان در زمینه آموزش اعلام آمادگی کرد که امیدواریم هم‌افزایی خوبی شکل بگیرد.»

این کارگاه طی چهار مرحله در آموزشگاه سعادت و دانشگاه علوم پزشکی امام جعفر صادق(ع) اجرا شد. در مرحله نخست این کارگاه، کلیات انتخاب رشته و نکات مهم دفترچه‌خوانی با ارائه محمدصادق نوروزی و محمد شیروان برای ۵۴ داوطلب، و در ادامه نیز جلسه توجیهی والدین و آشنایی آن‌ها با انتخاب رشته با ارائه‌ی فاطمه مهروری، برگزار شد.
مرحله سوم این همایش، کارگاه معرفی مشاغل به تفکیک رشته‌های مرتبط با ریاضی و انسانی و تجربی و گروه‌های تحصیلی شناور با ارائه فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف برگزار شد.

سارا کارگر، روابط عمومی نردبان، در خصوص این برنامه اشاره کرد: «مجموعاً ۱۴۴ داوطلب به این پایگاه مراجعه کرده و از خدمات مشاوره‌ای استفاده کردند که استقبال نسبتا خوبی محسوب می‌شود. و تعداد داوطلبان باعث شد که پایگاه انتخاب رشته به مدت دو روز تمدید شود.»
او همچنین افزود: «پایگاه انتخاب رشته کنکور گراش از تاریخ ۱۴ مرداد لغایت ۲۰ مرداد برگزار شد و در مرحله آخر، مشاوره تخصصی انتخاب رشته برای هر داوطلب و تهیه لیست انتخابی آن‌ها در اتاق‌های تخصصی به کمک دانشجویان و دانش‌آموخته‌های موفق شهر انجام پذیرفت.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=9597

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: