کتابخانه‌ی موقت فداغ در مدرسه بعثت دایر می‌شود / فضای مطالعاتی کتابخانه‌ها در اختیار دانش‌آموزان کنکوری قرار می‌گیرد

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان گراش با حضور معاون فرماندار، بخشدار، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی، معاون آموزشی آموزش و پرورش، سرپرست اداره ارشاد، نمایندگان شورای شهر و‌ روستا و دیگر اعضای حقوقی و حقیقی در کتابخانه عمومی آبشار برگزار شد.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گراش، یکی از موضوعات این جلسه ساخت کتابخانه در فداغ بود. با توجه به آماده نبودن شرایط، پیشنهاد شد نمازخانه مدرسه بعثت، با موافقت آموزش و پرورش، برای ایجاد یک کتابخانه موقت تجهیز شود.

محمد قادری، معاون آموزشی آموزش و پرورش گراش در این جلسه گفت: «مدرسه بعثت فداغ، دو ساختمان دارد که یکی اداری آموزشی است و دیگری نمازخانه. در ساختمان اداری که دارالقرآن دایر می‌باشد. ساختمان دیگر نمازخانه است که مورد است. خانم برزین، رئیس اداره کتابخانه‌ها تشریف آوردند و از نمازخانه بازدید کردند و فضا را مناسبت دیدند. ما در شورای معاونین آموزش و پرورش تصمیم گرفتیم این نمازخانه را در اختیار کتابخانه قرار دهیم تا مردم فداغ از یک کتابخانه‌ی مجهز بهره‌مند شوند. همچنین دانش‌آموزان فداغی نیز بتوانند از کتاب‌ها و یک فضای مطالعاتی استفاده شوند.»

قادری همچنین در این جلسه گفت: «در جلسه ۱۲۹ شورای آموزش و پرورش شهرستان گراش، مصوب شد که فضای کتابخانه‌های عمومی از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در اختیار دانش‌آموزان کنکوری قرار بگیرد که یک پانسیون مطالعاتی شبانه‌روزی برای مطالعه ایجاد شود.»

سیما برزین، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گراش ضمن موافقت گفت: «بنده صحبت‌ها را با اداره کل کتابخانه‌های فارس انجام داده‌ام. ان‌شاءالله از شروع سال تحصیلی و با توجه به استقبال دانش‌آموزان، می‌توانیم این فضا را در اختیار قرار بدهیم.»

در پایان جلسه، عبدالعلی صلاحی، عضو حقیقی این انجمن، کتاب «مقالات اجتماعی و ادبی عبدالرحمن فرامرزی» را معرفی و توضیحاتی در خصوص شخصیت این شخصیت فرهنگی اجتماعی اهل بستک ارائه کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=9651

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: