برای روز گراش، از گراش عکس بگیرید

با نزدیک شدن به روز گراش، عکاسان شهر با جشنواره ی عکس “گراش در پایان قرن ” یکی از مجموعه برنامه های فرهنگی و هنری روز گراش را کلید زدند. این جشنواره ی عکس که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری انجمن فیلم و عکس گراش برگزار می‌گردد. فراخوان را با دو موضوع بخش اصلی (میراث، طبیعت، مردم) و بخش اینستاگرام منتشر کرده است.

مهدی آیینه افروز, رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش و دبیر جشنواره گفت: یازدهم بهمن ماه ،روز گراش، فرصتی است که هنرمندان با خلق آثار و اجرای برنامه های گوناگون، به فضای عمومی شهر روحی هنری می‌بخشند. هرساله دهه ی فجر، اوج برنامه‌های هنری را شاهد بودیم که در سال ‌های اخیر مناسبت روز گراش، این رخدادها را دوچندان کرده است. انجمن پویا و فعال فیلم و عکس در همین راستا با نشر فراخوانی عکاسان را به این جشنواره فراخوانده است.

مجید افشار دبیر اجرایی جشنواره نیز بیان داشت: هرساله نمایشگاه عکس با موضوع‌های سوگواره عکس عاشورایی و همچنین نمایشگاه‌های مناسبتی برگزار می‎‌‌شد که جای خالی طبیعت و مردم در این اواخر احساس می‌شد. بر آن شدیم که عکاسان شهر را به بهانه‌ی روز گراش گرد هم آورده و با برگزاری کارگاه‌هایی تخصصی، اساتید عکس شهرستان را نیز به میدان فرا بخوانیم. برنامه نشست‌ها و کارگاه‌های عکاسی در روزهای آینده نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

مهلت ارسال آثار تا ۳۰ دی ماه می باشد که پس از داوری، نمایشگاه عکس ” گراش در پایان قرن ” از ۸ تا ۱۰ بهمن‌ماه ۹۹ و آیین پایانی آن در ۱۱ بهمن (روز گراش) برپا می‌گردد. این رخداد هنری، اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش را شهرداری گراش، موسسه فرهنگی هنری هفت برکه، بنیاد فرهنگی نوبهار، عینک بهراد، شباب البرکه، استودیو پلک و نمایندگی محصولات تبسم همراهی می‌کنند.

 

جهت اطلاع بیشتر جهت شرکت در این جشنواره، اعم از شرایط شرکت، تقویم جشنواره، راه‌های ارتباطی و… «اینجا» کلیک کنید.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=1984

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: