سوت پایان جشنواره نقاشی سردار دل‌ها

روز شنبه، ۱۳ دی‌ماه ۹۹، همزمان با سالروز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی، مراسم اختتامیه‌ی جشنواره‌ی نقاشی سردار دلها برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام بخشایش‌پور، امام جمعه، مهدی آیینه‌افروز رئیس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرهنگ ستاری، فرمانده ناحیه سپاه گراش، سیدعباس جهانبانی، رئیس دفتر نماینده در گراش و جمعی از هنرمندان گراش برگزار شد.

محسن افشار، مسئول کانون ابن‌الرضا (ع) در گفت‌وگو با پندری: هدف از برگزاری این جشنواره را استعدادیابی، خصوصا از بین نوجوانان عنوان می‌کند. او ادامه می‌دهد: «ما در این جشنواره در کنار معرفی برگزیدگان، به دنبال دیده‌ شدن هنرمندانِ شهرمان هم بودیم. برگزاری نمایشگاه و در معرض عموم و رأی مردم قرار دادن آثار نیز در همین راستا بود. حتی بعضی از آثار هنرمندان در همین مرحله‌ی نمایشگاه فروخته شد.» این جشنواره به همت کانون فرهنگی-هنری ابن‌الرضا (ع) و با همکاری اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی و با حمایت مادی و معنویِ خیّرین جوان و هیأت أمنا مسجد جوادالأئمه (ع) گراش برگزار شد.

نفرات برتر:
مقام اول: نرگس دانشور
مقام دوم: أسما انصاریان
مقام سوم: سعیده صلاحی
جوایر نفر اول تا سوم به ترتیب ۵۰۰، ۳۰۰ و ۲۰۰ هزارتومان، به اضافه‌ی لوح تقدیر می‌باشد.

دو اثر نیز توسط داوران شایسته‌ی تقدیر معرفی شدند:
حمیدرضا توکلی
مریم حسین‌پور

از بین آثار راه‌ یافته به مرحله‌ی نمایشگاه، از دو هنرمند نوجوان نیز از طرف کانون فرهنگی-هنری ابن‌الرضا (ع) تقدیر به عمل آمد:
طاها عباسپور
ابوالفضل رحیمی

نفر برگزیده طبق آراء مردمی:
نرگس دانشور

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=1981

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: