بهره‌برداری از ۱.۵ کیلومتر جاده بین‌مزارع اناغ

بهره‌برداری از ۱.۵ کیلومتر جاده بین‌مزارع اناغ

۳۷۵ میلیون تومان از اعتبارات دولتی

فرماندار گراش گفت: فاز دوم جاده بین مزارع منطقه اناغ شهرستان به طول یک و نیم کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۷۵ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲، در سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور محمود طاهرزاده فرماندار گراش، حجت السلام سید محمد باقر بخشایش‌پور امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان فاز دوم جاده جاده بین مزارع در منطقه اناغ گراش به بهره برداری رسید.

محمود طاهرزاده فرماندار گراش در آیین بهره برداری از این پروژه، اظهار داشت: طی دو سال گذشته در دولت سیزدهم چهار کیلومتر از جاده بین مزارع گراش با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه دولت برای رفع مشکلات ریشه‌ای کشاورزان تلاش می‌کند‌، افزود: احداث جاده بین مزارع با هدف رفاه حال کشاورزان این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

حسن مرادی مدیر جهاد کشاورزی گراش نیز در این مراسم گفت: با افتتاح فاز دوم مسیر به طول یک و نیم کیلومتر، جمعا چهار کیلومتر از این مسیر طی دو سال اخیر مورد استفاده کشاورزان قرار گرفته است.

وی افزود: احداث جاده های بین مزارع جهت بازدید به موقع کارشناسان پهنه از مزارع و همچنین تسهیل ورود ماشین آلات کشاورزی در فصل کاشت، داشت و برداشت و ارتباط بین شهر و روستا و دسترسی بهتر محصولات کشاورزی به بازار مصرف از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=13132

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: