راه‌اندازی مجمع خیرین مدرسه‌ساز ارد، فداغ و خلیلی

ابراهیم مهروری، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان گراش و محمدعلی فرجی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش، در پیشنهادی مشترک، از بخشداران، اعضای شوراهای ارد، فداغ و خلیلی خواستند، از خیرین خودشان، مجمع خیرین مدرسه‌ساز را به عنوان زیرمجموعه‌ای از مجمع خیرین شهرستان راه‌اندازی کنند.

به گزارش روابط عمومی آ.پ گراش، در یک ماه گذشته، اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز گراش و مدیر آموزش و پرورش با هدف ثبت نیازمندی‌ها و کمبودهای مدارس، به بخش‌ها و روستاهای توابع گراش سفر کرده‌اند. (خبر های سفر اول و  سفر دوم را بخوانید)

دکتر فرجی، مدیر آ.پ در بخشی از صحبت‌های خود در حضور بخشداران، مدیران مدارس و اعضای شورا گفت: «نیک‌اندیشان شما، هم ارد، هم فداغ و خلیلی، از جمله خیرینی هستند که از سال‌های دور کمک‌حال بخش و روستاهای شما بودند. ما این پیشنهاد را مطرح می‌کنیم که اعضای شورا، بخشدارها و مدیران، با تعدادی از خیرین بزرگوار که در امر آموزشی و مدرسه‌سازی فعالیت دارند، صحبت کنند تا بتوانیم هر چه زودتر مجمع خیرین مدرسه‌ساز، به عنوان بخش دیگری از مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان، اما مختص خود بخش‌ها و روستاهای شما راه‌اندازی شود.»

حاج‌ابراهیم مهروری، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز نیز در بخش از صحبت‌های خود گفت: «این‌طور نیست که راه‌اندازی مجمع خیرین مدرسه‌ساز در بخش و روستاهای شما، به منظور این است که ما دیگر کاری با شما نداریم. از دیرهنگام همکاری خیرین گراش و خیرین بخش‌ها و روستاها وجود داشته و خواهد داشت. ما با راه‌اندازی این مجامع به دنبال متمرکز کردن و هدفمند کردن کمک‌های نیک‌اندیشانه هستیم.»

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=10197

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: