گوش شنوای ورزشکاران گراش کیست؟

محسن افشار از ورزشکاران شناخته‌شده‌ی گراش در یادداشتی کوتاه در واکنش به تغییر رپیس اداره ورزش و جوانان گراش این سوال را مطرح کرده: در شهری که شورا ندارد و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در عزل و نصب‌ها دخالت نمی‌کند و دیگر مسئولین سکوت اختیار کرده‌اند، گوش شنوای این همه ورزشکار کیست؟!

پندری: شنیده شدن تغییر ناگهانی سیدمحمدرضا خداپرست، رئیس اداره ورزش و جوانان گراش با مخالفت هیات‌ها و باشگاه‌های ورزشی مواجه شده است. ورزشی‌های گراش با ارسال طوماری خواستار ابقای وی شده بودند.(خبر در سایت پندری) حالا محسن افشار، کارشناس ارشد مدیریت ورزشی و از ورزشکاران شناخته‌شده‌ی گراش، در یادداشتی کوتاه از شنیده نشدن صدای ورزشکاران گفته است. این یادداشت را بخوانید:


در آخرین ساعات وقت اداری امروز شنیدیم سیدمحمدرضا خداپرست به دلایلی که فقط مسئولین بالادستی از اخراج یا برکناری ایشان خبر دارند، قرار است این پست را ترک کند و از گراش برود.

حال برای ما ورزشکاران و جامعه بزرگ ورزش گراش چند فرضیه وجود دارد:

۱. خداپرست نیروی قوی و توانمندی است. پس دلیل تعویض ایشان چیست؟ (با اشاره به طومار رضایت و حمایت همه‌جانبه تمامی هیئات و باشگاه‌های ورزشی و ورزشکاران و مربیان و داوران)

۲. خداپرست نیروی ضعیفی است. آیا در این برهه از زمان که فقط حدود دو ماه از عمر دولت باقی مانده است و مشخص نیست مسئولین بالادستی نیز در دو سه ماه آخر این دولت، خود رأس کار باشند یا نه، تعویض ایشان دردی را که دوا نمی‌کند هیچ، مشکلی بر مشکلات این شهر اضافه می‌کند.

۳. رئیس اداره ورزش و جوانان با هیئات و باشگاه‌های ورزشی کار دارد و تمامی این ها از ایشان حمایت کرده‌اند. احترام این همه هیئت و باشگاه و ورزشکار را چه کسی باید نگه دارد؟

۴. فرض کنید خداپرست رفت، و یک نیروی بسیار توانمند آمد. در دوران کرونا و این تعطیلی‌ها، مثلا می‌خواهد چه گلی بر سر این شهر بزند؟

در شهری که شورا ندارد و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در عزل و نصب‌ها دخالت نمی‌کند و دیگر مسئولین سکوت اختیار کرده‌اند، گوش شنوای این همه ورزشکار کیست؟

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=2983

عبدالمهدی قنبری

عبدالمهدی قنبری

من از سال 1388 با دنیای وب آشنا شدم و علاقه زیادی به مباحث فناوری، برنامه نویسی و حوزه های تکنولوژی و رسانه دارم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: