قاتل در چنگ پلیس

فرمانده انتظامی گراش از دستگیری قاتل مرحوم اسماعیل پناهی خبر داد. خبری که مثل همان خبر قتل شوکه‌کننده بود: قاتل برادرزادهٔ مقتول است.

سرهنگ کریمی، فرمانده نیروی انتظامی گراش، صبح امروز، ۴ خرداد ۱۴۰۲ به خبرنگار پندری گفت: «با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی شهرستان گراش و پیگیری‌های انجام شده، طبق قولی که به مردم داده بودیم، در کمتر از ۴۸ ساعت قاتل مرحوم پناهی را دستگیر کردیم. او به قتل اقرار کرده است.»

سرهنگ کریمی درباره‌ی سن قاتل و انگیزه‌ی قاتل می‌گوید: «قاتل ۲۹ ساله است و انگیزه قتل هم کینه و عداوت در دوران کودکی عنوان کرده است. قاتل، پسرِ برادر مقتول است. او در بازجویی اولیه اقرار کرده عمویش را به قتل رسانده است.»

وی درباره چگونگی انجام این جنایت توسط قاتل ادامه داد: «قاتل در روز حادثه، بعد از سلام و احوال‌پرسی با مقتول، در یک فرصت ۱۶ ضربه کارد بر او وارد می‌کند. او یک روز پیش از قتل نیز قصد داشته این کار را انجام بدهد که موفق نمی‌شود.»

فرمانده انتظامی گراش گفت متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شده است.

به گزارش پندری، اسماعیل پناهی، ساعت ۱۷، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در زمین کشاورزی خودش در فداغ به قتل رسیده است. قرنیه و رگ‌های او در امری خداپسندانه اهدا شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=11854

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: