پروژه‌های درمانی در حال ساخت در خاش، سیستان و بندرعباس

مجمع خیرین سلامت گراش: ۵۸ میلیارد در یک سال

مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۵۸ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف درمانی کمک کرده است.

گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش منتشر شد، براساس این گزارش در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۲ افزایش چشم‌گیری در کمک‌های خیرین در حوزه‌های مختلف شکل گرفته است، مجمع خیرین در سال گذشته بیش از ۵۸ میلیارد تومان به همت خیرین حوزه سلامت گراش در حوزه‌های مختلف درمانی، فرهنگی و خرید تجهیزات پزشکی و ساخت پروژه‌ها کمک کرده‌ است.

💬محمد منفرد، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش گفت:

▫️در سال گذشته عمده فعالیت‌های خیرین حوزه سلامت در بخش خرید تجهیزات بوده است، دستگاه سی‌تی اسکن ۲۵۶ اسلایسی، میکروسکوپ جراحی مغز و اعصاب، دستگاه آزمایشگاه و اره استروم، دستگاه نوار مغز، اکو کاردیوگرافی، نوار عصب، سی‌تی سیمولاتور و ولیچز و پتو بخشی از این تجهیزات بوده است.

▫️پروژه‌های عمرانی خوبی در حاضر در حال ساخت است که ان‌شاالله به زودی به مرحله بهره‌برداری برسد و بتوانیم خدمات خوبی به مردم عزیز بدهیم. مرکز توانبخشی بندرعباس، خانه بهداشت خاش، خانه بهداشت موگرمون در سیستان و بلوچستان، ساختمان آموزشی دانشکده علوم پزشکی گراش از جمله پروژه‌هایی است که در حال حاضر در حال ساخت می باشد.

▫️در سال ۱۴۰۲ ساخت اورژانس بین‌راهی خلیلی نیز با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان به پایان رسید و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

💬مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش با دعوت از خیرین جوان افزود: «خدا را شاکریم که در سال گذشته خیرین جوانی در کنار خود داشتیم که موجب خرسندی ما شد، از جوانان برومند شهرستان گراش که از توان مالی بالایی برخوردار هستند دعوت می‌کنم تا همانند بزرگان این شهر قدم در راه خیر گذاشته و همانند خیرین بزرگوار این شهر اقدامات خیری در حوزه درمان و سلامت انجام دهند.

عمده فعالیت‌ مجمع خیرین سلامت در حوزه‌ درمان، خرید تجهیزات پزشکی و غیرپزشکی، ساخت و ساز در حوزه درمان، کمک به بیماران صعب العلاج، پرداخت وام‌های بلاعوض به بیماران، اقدامات فرهنگی، جهزیه و سیسمونی، کمک به ایتام و بسته غذایی می‌باشد.

نگاهی کوتاه به عملکرد مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش:

➖پروژه‌های عمرانی واحدهای درمانی: ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان

➖خرید تجهیزات پزشکی: ۳۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان

➖خرید تجهیزات غیرپزشکی: ۵ میلیارد تومان

➖کمک به بیماران نیازمند و وسایل توانبخشی:۲ میلیارد تومان

➖وام قرض الحسنه، وام کارگشایی و وام درمان بیماری به ۱۱۳۵ بیمار معادل: ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=13525

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: