گازرسانی به تمام روستاهای گراش تا پایان سال ۹۹

فرماندار گراش وعده داد تا پایان سال 99 تمام روستای گراش به شبکه گاز خانگی وصل خواهند شد.

به گزارش پندری، اصغر فرودی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: عملیات  نصب ۲ هزار علمک و انشعاب گاز روستایی در هشت روستای فداغ، خلیلی، حسین آباد، حیدرآباد، بشیرآباد، لب اشکن، محمد زینا و کنگ و ریشه آغاز شده است.

فرماندار گراش با بیان اینکه عملیات گازرسانی به روستاهای گراش نیازمند تزریق ۱۵میلیارد تومان اعتبار است، افزود: تاکنون لوله‌گذاری و عملیات خاکبرداری این پروژه به طول ۳۰کیلومتر با اعتباری افزون بر ۲۵ میلیارد تومان انجام شده است.

 وی با اشاره  به پیشرفت ۶۵ درصدی این پروژه گازرسانی بیان کرد:  ۲ هزار و ۹۰۰خانوار در قالب ۱۳ هزار نفر جمعیت در این روستاها تحت پوشش گازرسانی قرار می‌گیرند.

 فرودی اظهار داشت: اولویت اصلی، تکمیل  پروژه‌های گاز رسانی تا قبل از شروع فصل سرما است که می طلبد اقدامات لازم برای هر چه سریع‌تر انجام شدن این پروژه صورت گیرد.

وی با اشاره به رفع نیازهای روستاییان این شهرستان، بر گسترش شبکه گاز رسانی تاکید کرد وگفت: تمام روستاهای گراش تا پایان امسال به شبکه گاز خانگی متصل می‌شود و با تلاش مجموعه دولت زمینه توسعه پایدار در گراش فراهم خواهد شد.

فرودی با ابراز خرسندی از  عنوان شهر سبز برای گراش اضافه کرد: با بهره‌برداری و اتمام عملیات گاز رسانی و متصل شدن خانوارهای روستایی به نعمت گاز، گراش به عنوان شهرستان سبز استان معرفی خواهد شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=1021

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: