امام‌جمعه‌ و فرماندار گراش، مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

امام‌جمعه‌ و فرماندار گراش در پیام مشترکی، اقشار مختلف مردم شهرستان را برای حضور گسترده در انتخابات روز پانزدهم تیرماه دعوت کردند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش سه شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳، پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقر بخشایش پور امام جمعه گراش و محمود طاهرزاده فرماندار این شهرستان آمده است: انتخابات رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مظهر جمهوریت نظام و نماد وحدت ملی است و در نظام اسلامی ایران شرکت در انتخابات حق قانونی، تکلیف اجتماعی و وظیفه شرعی آحاد افراد جامعه است.

 

مردم شریف، آگاه و همیشه در صحنه‌ی شهرستان گراش، انتخابات از مهم‌ترین عرصه‌ تجلی و ظهور مردم‌سالاری دینی است و در تمامی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد حضور حماسی و افتخارآفرین مردم در پای صندوق‌های رای بوده‌ایم.

 

تاریخ و تجربه‌ عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد هر زمان مردم در صحنه بوده‌اند شاهد توفیقات و دستاوردهای بی‌بدیل و تاریخی بوده‌ایم و امروز نیز این حضور پرشکوه می‌تواند کشور را در دستیابی به اهداف پیش‌رو، موفق و دشمنان این نظام مقدس را در اعمال نقشه‌های شوم و ظالمانه‌شان بیش از پیش مایوس و ناامید بسازد.

 

موقعیت‌شناسی مردم شریف و همیشه در صحنه‌ی شهرستان گراش در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی‌ (مدظله‌العالی) برای حضور و مشارکت گسترده در انتخابات، الگو و زبانزد خاص و عام بوده و بیان‌گر علاقه‌مندی مردم به اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی است

 

بر همین مبنا طبق رهنمود رهبر معظم انقلاب «هر کسی که علاقه‌مند به ایران قوی است، بایستی در این انتخابات شرکت کند و هر کسی معتقد به لزوم حمایت از نظام جمهوری اسلامی است، بایستی به صورت مضاعف به این امر اهتمام داشته باشد.

 

بی‌شک حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای موجب عزت، اعتلا، سربلندی و سرافرازی کشورمان در اقصی نقاط دنیاست.

 

اکنون که چهل روز از شهادت رئیس‌جمهور و همراهان شهیدش می‌گذرد و در آستانه‌ی انتخابات زودهنگام اما مهم و سرنوشت‌ساز چهاردهمین دوره‌ی ریاست‌جمهوری در روز جمعه پانزدهم تیرماه قرار گرفته‌ایم، اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت ، از عموم مردم قدر شناس، ولایت مدار ، متدین و همیشه در صحنه شهرستان دعوت می نماییم با حضور حداکثری خود در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در پانزدهم تیر ماه موجب سربلندی ،مجد و عظمت جمهوری اسلامی ایران شوند و نقشه های دشمنان قسم خورده این سرزمین را نقش برآب سازند

 

حجت السلام سید محمد باقر بخشایش پور امام جمعه گراش

 

محمود طاهرزاده

فرماندار شهرستان گراش

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=13832

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: