سه نسل آرمانی گراش پای صندوق رأی

دوره اول چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در گراش با جشن رأی‌اولی‌ها در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) گراش برگزار شد. در دور دوم انتخابات نیز، سه نسل از یک خانواده همراه همدیگر پای صندوق رای حاضر خواهند شد.

به گزارش پندری، با ابتکار و همت دفتر خبرگزاری صدا و سیما در گراش ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳، همزمان با دور دوم انتخابات ریاست‌ جمهوری، پدربزرگ/مادربزرگ، پدر/مادر و پسر/دختر و نوه ها با هم پای صندوق رأی می‌آیند.

نام‌آور، خبرنگار صدا و سیما می‌گوید: «حضور سه نسل پای صندوق رأی از آنتن زنده سیمای شبکه فارس ان شاالله پخش خواهد شد.»

محمدحسن نام‌آور، خبرنگار صدا و سیما گفت: «پس از برگزاری موفق و استقبال رأی‌اولی‌ها و صدا و سیمای مرکز فارس از جشن «نسل آرمانی» در هفته گذشته، ما ایده‌ی جدیدی را برای پخش در روز انتخابات به صدا و سیما ارائه داده‌ایم. برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده، «پدربزرگ، پدر و پسر» و «مادربزرگ، مادر و دختر» در کنار همدیگر رأی خود را در شعبه حسینیه چهارده معصوم(ع) به صندوق خواهند انداخت.»

خبرنگار صدا و سیما افزود: «از طائفه‌های ۱۵، ۲۰، ۳۰ و ۴۰ نفری، شامل پدربزرگ، مادربزرگ، فرزندان و نوه‌ها تقاضا داریم که با هم تشریف بیاورند در شعبه حسینیه چهارده معصوم(ع) تا جشن خوب و بزرگی شگل بگیرد و عکاسان هم در حسینیه هستند تا حضور طائفه‌ها و پدربزرگ ها و ‌نوه‌ها را ثبت کند.»

نام‌آور ادامه داد: «با صحبتی که با سیمای شبکه فارس انجام شده، «پدربزرگ، پدر و پسر» و «مادربزرگ، مادر و دختر» می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ روز انتخابات در شعبه حسینیه چهارده معصوم(ع) حاضر شوند. این حضور به صورت زنده ان‌شاالله از شبکه فارس پخش خواهد شد.»

وی افزود: «ما اجازه‌ی برگزاری این جشن را از فرماندار گرفته‌ایم و با ایشان و مسئولان شعبه حسینیه هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است که شرایط برای این جشن آماده باشد. از همه‌ی افراد و خانواده‌‌های واجد شرایط که سه نسل «پدربزرگ، پدر و پسر» و «مادربزرگ، مادر و دختر» هستند، دعوت می‌کنیم از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ در حسینیه حضور داشته باشند تا هم جشن، پرشور برگزار شود و هم رأی خود را در حسینیه به صندوق بیندازند.»

نام آور اضافه نمود: «این کار گروهی تنها از دست یک نفر برنمی آید و همانطور که هفته گذشته همایش رأی اولی‌ها برگزار شد و همه گروه‌ها از جمله امام جمعه محترم، فرمانداری، ادارات مختلف، گروه فرهنگی رسانه‌ای حنین، پایگاه مقاومت فاطمه الزهرا، هیئت امنا حسینیه، رسانه‌های محلی و دیگران همکاری داشتند، این جمعه هم ان شاالله همه پای کار هستند تا یک برنامه خوب تولید شود.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=13834

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: