درخواست‌های شورا از معاون وزیر

اعضای شورای شهر گراش در جلسه‌ی پیگیری مشکلات سیل‌زدگان که با حضور چهار معاون وزیر، سه نماینده مجلس و جمعی از مسئولین استانی در بیرم برگزار شد، از مشکلات شهر و شهرستان گراش در حوزه شهرداری و راه گفتند.

به گزارش پندری، به نقل از روابط عمومی شهرداری گراش، روز گذشته، ۱۸ دی ۱۴۰۰، جلسه رسیدگی به مشکلات پیش آمده طی سیل اخیر در جنوب فارس با حضور دکتر رضایی رییس کمیسیون عمران مجلس، دکتر موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس، دکتر جمال‌نژاد معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها، دکتر امانی معاون وزیر راه و رییس سازمان حمل و نقل جاده‌ای، دکتر جانباز رییس سازمان آب و فاضلاب کشور و دیگر مسئولان کشوری و استانی در بیرم برگزار شد.

این جلسه که قرار بود، ۱۸ دی ۱۴۰۰ در شهر شیراز برگزار شود، با پیگیری مهندس حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی به بیرم منتقل شد و مسئولان به این شهر آمدند.

علاوه بر مسئولان کشوری و استانی، دانشور رییس شورای اسلامی شهر گراش و بیضایی عضو شورا نیز در جلسه حاضر گردیدند.

دانشور طی سخنانی خطاب به رییس سازمان شهرداری‌ها اظهار داشت: «ماشین‌آلات شهرداری‌ها مستهلک بوده و تا کنون مساعدتی در جهت رفع این مشکلات صورت نپذیرفته. پیشتر با مراجعه به سازمان شما و پیگیری در این‌ خصوص هیچگونه بودجه‌ای عملیاتی نشد و صرف در حد نوشته باقی مانده. در سیل اخیر نیز مجبور به استفاده از ظرفیت‌های مردمی شدیم که به داد سیل‌زدگان برسند.»

همچنین وی در صحبت های خود موضوع جاده چک‌چک، کمربندی گراش، تونل بالنگستان و جاده فداغ-خلیلی را مطرح نموده و اذعان داشت تکمیل این پروژه‌ها خواست ۲۰ ساله مردم شهرستان گراش بوده و با بودجه‌های قطره چکانی امکان تکمیل آن نیست.

همچنین با پیگیری صورت پذیرفته در این جلسه و قول مساعدت معاون بازسازی بنیاد مسکن کل کشور، مصوب گردید مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان مساعدت به صورت وام و تسهیلات بلاعوض به خانه‌های آسیب دیده تعلق گیرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=6277

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: