جوانان را جایگزین مدیران بی‌انگیزه می‌کنیم

غلام‌پور فرماندار گراش در جمع مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت: «ز مسیر برخورد با مدیران ضعیف ذره‌ای کوتاه نمی‌آیم و از حضور مدیر سست و بی انگیزه پوزش می‌طلبیم و قطعا از جوانان توانمند و با انگیزه در امور مدیریتی شهرستان استفاده خواهد شد.»

به گزارش پندری و به نقل از حجت عابدی، شنبه ۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۰، مجید غلام‌پور فرماندار گراش در جمع مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان با بیان اینکه خدمت بی منت به مردم وظیفه همه مسئولان است، اظهار داشت: خوشبختانه زمینه کار و تلاش مضاعف در گراش فراهم است و همه ظرفیت‌ها باید برای خدمت به مردم بسیج شود، مردم اگر انگیزه خدمت در مسئولین ببینند کاستی ها را تحمل کنند.

مجید غلام‌پور با انتقاد از عدم برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان گفت: متاسفانه تعدادی از مدیران نسبت به این موضوع اعتنایی ندارند و لازم است مدیران شهرستانی مقیم شهرستان باشند و در گراش نباید مدیر پروازی داشته باشیم.

وی بر استمرار ارائه خدمات و تلاش شبانه روزی از سوی مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان تا آخرین روز مسئولیت تاکید کرد و افزود: مسئولان همیشه در هر زمان و مکان که هستند باید پاسخگوی مردم باشند. تعییر دولت و نقل و انتقالات مدیران نباید مانع خدمت به مردم شود بلکه مدیران باید این فضا را قدر بدانند و تا دقیقه ۹۰ و حتی در وقت اضافه به خدمتگزاری مشغول باشند و انگیزه خود را از دست ندهند. بنده به عنوان یک خدمتگذار تا آخرین ثانیه خدمت و مسئولیت در این شهرستان مطالبه خدمت‌رسانی را به مردم دارم. مردم گلایه دارند و حتی اگر یک ساعت دیگر به حضور و خدمتم در گراش مانده باشد کم‌کاری پسندیده این مردم نیست.

نماینده دولت در شهرستان گراش با بیان اینکه رعایت نظم و انضباط اداری زمینه خدمت رسانی موثر‌تر را فراهم می‌کند، گفت: مدیران در جهت خدمت رسانی به مردم وقت خود را معطوف به ساعت کاری نکنند و در صورت ماموریت یا مرخصی نیاز است اطلاع‌رسانی کنند. با توجه به اینکه فاصله آخرین روستا با مرکز شهرستان قریب ۱۵۰ کیلومتر است نیازکه از قبل به مردم اطلاع‌رسانی شود تا اهالی روستا‌ها با شرایط اقتصادی امروز و هزینه های رفت‌وآمد برای دیدن یک مدیر در شهرستان بلاتکلیف و سردرگم نشوند.

مجید غلام‌پور بر لزوم حضور بی‌‌واسطه مسئولان در بین مردم و برنامه‌ها و نماز جمعه تاکید کرد و افزود: ظرفیت نماز جمعه شرایط خوبی برای ارائه خدمات نظام در طول ۴۰ سال گذشته به مردم و حضور در کنار مردم و شنیدن درد و دل‌های آنها را فراهم کرده است. باید کاری کنیم تا مردم احساس کنند که مسئولین در مشکلات، کنار آنها هستند و از پمپاژ ناامیدی که خواست دشمنان نظام است جلوگیری کنیم.

وی با انتقاد از برخی پاس کاری‌های مدیران در حل مشکلات مردم، افزود: نباید به هیچ وجه مشکلات مردم در بین ادارات و نهاد‌ها پاس کاری شود بلکه لازم است ارتباطات بین دستگاه‌ها برای رفع مشکلات جامعه تقویت شود. هر کس نمی‌تواند کار کند می‌تواند اعلام کند و قطعا از جوانان توانمند و باانگیزه در امور مدیریتی شهرستان استفاده می‌کنیم.

رئیس شورای اداری شهرستان گراش با تاکید بر اینکه با مدیران ضعیف تعارف ندارم، گفت: از مسیر برخورد با مدیران ضعیف ذره‌ای کوتاه نمی‌آیم و از حضور مدیر سست و بی‌انگیزه پوزش می‌طلبیم و قطعا از جوانان توانمند و با انگیزه در امور مدیریتی شهرستان استفاده خواهد شد.

فرماندار گراش با تقدیر از پای کار بودن برخی از مدیران و مسئولین شهرستان گفت: فلسفه وجودی مدیران، خدمت بی‌منت به مردم است و مدیران باانگیزه و پای‌کار حمایت می‌شوند چرا که زمینه رضایت‌مندی مردم افزایش خواهد یافت.

وی با انتقاد از نحوه عملکرد و برخورد برخی مدیران در ستاد بحران و بارش‌های شدید ۱۲ دی ماه، افزود: گاهی عدم توجه یک مدیر باعث می‌شود کار و تلاش جهادی مدیر دیگری‌ام زیر سوال برود که این شایسه مردم و نظام اسلامی نیست. در کنار این دغدغه و دلخوری خوشبختانه در این شهرستان مدیرانی نیز که تمام وقت در خدمت مردم هستند و با انگیزه ارائه خدمات می‌کنند وجود دارند.

مجید غلام‌پور تقویت زیرساخت‌ها و افزایش امکانات ادارات و نهاد‌های شهرستان را یکی دیگر از دغدغه‌ها خود عنوان کرد و افزود: در کنار کارهای بسیار ارزشمندی که در شهرستان انجام شده است متاسفانه نیازها وکمبودهای نیز وجود دارد که نیاز است رفع شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=6272

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: