حمایت شورای شهرستان گراش از فرسوده 

حاج قاسم کاردان و امین مردم است 

شورای اسلامی شهرستان گراش با صدور بیانیه‌ای، ضمن دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات، حمایت خود را از نامزد واحد گراش، حاج قاسم فرسوده اعلام کرد.

به گزارش پندری، متن این بیانیه به شرح زیر است:

مردم فهیم و وقت‌شناس شهرستان گراش

فردا جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ آزمون بزرگ دیگری پیش روی ملت ایران قرار دارد. ملتی که در قریب پنج دهه اخیر با بصیرت، مسئولیت‌شناسی، حضور و مشارکت خود در عرصه‌های مختلف در استقرار، تداوم و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سهیم بوده و هربار چشمگیرتر از پیش با آرمان این نظام و انقلاب تجدید بیعت کرده‌اند و به دشمنان این مرز و بوم اثبات کرده‌اند که با وجود سختی‌ها و مشکلات برخواسته از توطئه، عناد و برنامه‌ریزی دشمنان، به اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت از ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) وفادار هستند.

ایمان داریم روز جمعه، اهالی شهرستان گراش، اعم از مرد و زن و پیر و جوان، همه و همه با حضور گسترده و پرشور در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر تابلوی اتحاد، انسجام و همدلی را به تصویر خواهند کشید.

شورای شهرستان گراش ضمن دعوت از همه‌ی مردم به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی در روز ۱۱ اسفند، حمایت خود را از نامزد واحد گراش جناب آقای حاج قاسم فرسوده، به عنوان فردی باتجربه، کاردان و امین مردم اعلام می‎کند. امید است آحاد مردم شهرستان با حضور پای صندوق‌های رای، با حفظ جایگاه سیاسی گراش در منطقه، روند پیشرفت گراش را حفظ نمایند.

شورای اسلامی شهرستان گراش

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=13267

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: