فرماندار خبر داد:

استاندار چهارشنبه در گراش / دور دوم سفرهای ایمانیه این‌بار به گراش و اوز

استاندار فارس در دومین دور سفرهای شهرستانی خود، چهارشنبه به گراش و اوز خواهد آمد. پیگیری مصوبات سفر قبلی و بررسی مشکلات جدید شهرستان موضوع این سفر است.

به گزارش پندری، فرماندار گراش در جلسه شورای اطلاع‌رسانی و فضای مجازی شهرستان گراش از سفر محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس به گراش خبر داد.

نکته قابل توجه اینکه استاندار این‌بار برخلاف گذشته تنها به شهرستان‌های گراش و اوز سفر خواهد کرد و مشکلات سایر شهرستان‌های منطقه را در سفری دیگر پیگیری خواهد کرد.

طاهرزاده در اینباره گفت: «دکتر ایمانیه، استاندار محترم استان، چهارشنبه این هفته به شهرستان گراش سفر خواهد کرد. بررسی مصوبات دور قبل یکی از برنامه‌های سفر استاندار است. همچنین پروژه‌هایی از طرف فرمانداری به استانداری پیشنهاد شده که امیدواریم با حضور ایشان مصوباتی داشته باشیم.»

فرماندار گراش در ادامه گفت: «دور اول سفر استاندار تیر سال گذشته انجام شد که ۲۳ مورد از مشکلات شهرستان احصا، ارائه و مصوب شد. بعد از حدود یکسال مصوبات میانگین اقدامات انجام شده فرمانداری گراش به صورت تجمیعی ۵۱ درصد است. از نظر استانداری این رضایت‌بخش است که ما توانسته‌ایم در پیگیری مصوبات این مقدار پیشرفت داشته باشیم.»

فرماندار گفت: «در تکمیل برخی مصوبات تا ۹۰ درصد هم رسیده‌ایم و برخی هم حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد پیشرفت داشته‌ایم. در دور جدید هم حدود ۱۰ پیشنهاد جدید داریم که امیدواریم حداکثر مشکلات مصوب شود تا مشکلات شهرستان کاهش پیدا کند.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12086

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: