افتتاح یک حسینیه در کسرالدشت

حسینیه «شهدای کربلا» شب گذشته، پنجم مهرماه همزمان با شام اربعین ۱۴۰۰ در روستای کسرالدشت افتتاح شد. این حسینیه به همت حاج‌غلامرضا پرونده بنا و تاکنون حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای ساخت حسینیه هزینه شده است. ساخت این بنا از سال ۹۷ شروع شده بود.

به گزارش پندری حسینیه شهدای کربلا با زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر و زیربنای ۷۰۰ مترمربع، اولین حسینیه‌ی این روستا است. یک مسجد قدیمی نیز در این روستا وجود دارد.

ابولی، بخشدار و فانی، رئیس اداره برق نیز در مراسم افتتاحیه حضور داشتند. ابولی در گفت‌وگو با پندری گفت: «این افتتاحی که الآن انجام شده به صورت غیررسمی است. ان‌شاءالله بعد از تکمیل حیاط حسینیه، افتتاح رسمی با حضور نماینده و فرماندار انجام خواهد شد.»

حجت‌الاسلام الهی سخنران این مراسم، ضمن تشکر از نیک‌اندیش حسینیه‌ساز، خواستار کمک‌های خیرین به این روستای محروم شد. بخشدار نیز در ادامه قول پیگیری مشکلات مالی و عمرانی روستای کسرالدشت را به مردم روستا داد.

در پایان از حاج‌غلامرضا پرونده موسس این حسینیه ‌و حاج‌محمد فروزش، از عوامل پیگیری ‌کننده‌ی ساخت این بنا تجلیل شد.

روستای کسرالدشت در ۱۲ کیلومتری مرکز شهرستان قرار دارد و از توابع بخش مرکزی و دهستان فداغ می‌باشد. این روستا در آخرین سرشماری سال ۹۵، ۷۱ نفر جمعیت با ۲۱ خانوار دارد

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=5035

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: