گراش یکی از قطب‌های پینگ‌پنگ کشور است

سه‌شنبه، 13 دی 1401، محمود طاهرزاده فرماندار گراش با مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور دیدار و گفتگو کرد. رئیس فدراسیون در این دیدار گفت: «گراش یکی از قطب‌های تنیس روی میز کشور است» مشاور رئیس فدارسیون نیز گفت: «تنیس روی میز برای گراش یک برند است.»

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی فرمانداری گراش، فرماندار گراش در دیدار با بیان اینکه گراش از استعدادهای ورزشی بسیاری برخوردار است، اظهار داشت: شهرستان گراش در حوزه ورزش از ظرفیت و استعدادهای بسیار بالای برخوردار است که می‌بایست با برنامه‌ریزی نسبت به رشد، شکوفایی، جذب و پرورش این استعدادها فعالیت شود.

محمود طاهرزاده با بیان اینکه گراش در حوزه ورزش بسیار مستعد و توانمند است، تصریح کرد: تنیس روی میز رشته ای مهیج و جذاب است که می تواند زمینه ساز نشاط و تندرستی جوانان گراشی و ورود آنان به عرصه قهرمانی باشد.
وی افزود: تنیس روی میز از جمله‌ رشته‌هایی است که در بین خانواده‌ها مورد توجه است و لازم است نگاه ویژه برای تقویت این رشته ورزشی در شهرستان شکل بگیرد.

فرماندار گراش با بیان اینکه گراش امادگی میزبانی از مسابقات استانی و کشوری را دارد، افزود: برگزاری مسابقات به میزبانی گراش به طور یقین در رشد و تعالی این رشته در شهرستان تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه خیرین گراش در همه عرصه ها پیشقدم هستند، تصریح کرد: از گذشته خیرین گراش در عرصه ورزش حضور موفق داشتند و برای افزایش سرانه ورزشی شهرستان پیش قدم بودند و امروز نیاز است برای تقویت و توسعه رشته های ورزشی بتوانیم با خیرین ارتباط بیشتری بگیریم

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور در این دیدار با بیان اینکه گراش ظرفیت خوبی برای توسعه ورزش تنیس روی میز دارد، گفت: گراش یکی از قطب‌های تنیس روی میز کشور است و با توجه به سرآمدی و ظرفیت این شهرستان، باید ورزشکاران این عرصه مورد تشویق و حمایت جدی قرار گیرند.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه ورزش شهرستان تاکید کرد و نسبت به حمایت و رفع مشکلات هیات تنیس روی میز شهرستان قول مساعدت داد.

قارداشی همچنین قول داد مسابقات کشوری رده سنی پایه تنیس روی میز در اسفند ماه سال جاری به میزبانی گراش برگزار شود.

شاهرخ شهنازی مشاور رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز نیز در این جلسه گفت: تنیس روی میز برای گراش یک برند است و در سال های گذشته تا به امروز موفقیت های داشته است که نیاز است این رشته ورزشی در شهرستان مورد حمایت قرار گیرد.

عبدالهادی موغلی مربی و عضو هیات تنیس روی میز گراش در این حوزه گزارشی از موفقیت های به دست آمده توسط هیات ارائه داد.

در این دیدار که با حضور سرپرست ورزش و جوانان گراش، مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات تنیس روی میز شهرستان بود مسائل و مشکلات این حوزه در شهرستان گراش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=10637

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: