مخاطبان کانال ورزش گراش انتخاب کردند؛ محمدعلی نادرپور و نوره نظامی مرد و زن ورزشی سال گراش 

سوارکاری، هیات ورزشی برتر ۱۴۰۲ گراش

هیأت‌های برتر ورزشی و آقا و بانوی سال ورزش گراش در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند.

با پایان یافتن سال ۱۴۰۲ و پس از بررسی عملکرد هیأت‌های ورزشی و با توجه به جمع‌بندی انجام شده، هیات سوارکاری در مجموع امتیازات اول، تنیس روی میز دوم و دو و میدانی سوم شدند.

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان نوشته:

هیأت سوارکاری علاوه بر مقام شاخصی مثل مقام سوم کشور توسط مجتبی پورشمسی و مقام‌های متعدد استان در رشته پرش و مقام‌های کشوری در رشته استقامت، میزبان مسابقات زیادی در رشته کورس بود که بزرگترین رویداد سال یعنی کورس فجرانه را برای چهل‌وپنجمین سال پیاپی برگزار کردند.

همچنین این هیات در طول سال میزبان برنامه های مختلف ملی مذهبی نظیر روز زن و عید غدیر و … بوده است که این هیات را در بُعد همگانی و ملی _ مذهبی برتر این سال کرده است.ه

در بُعد قهرمانی هیأت تنیس روی میز با توجه مقام‌های درخشانی که داشت سال طلایی خود را پشت سر گذاشت و یک سال به یاد ماندنی را برای خود رقم زد.

کسب مقام دو و سوم کشور در مسابقات نونهالان کشور توسط محمد مهدی سبزواری و صعود به دسته برتر کشور توسط محمد سبحان یحیایی از جمله مقام‌های شاخص این هیات بود.

هیات دو و میدانی یک هیأت نوپا بود که ایده‌های خوبی مثل برگزاری لیگ دو و میدانی را دارد. اعضای این هیات مقام‌های کشوری نیز کسب کردند. این هیات در شش ماه اول تپانست هیأت برتر استان شد.

توانایی خوب در انجام کارهای زیرساختی در دو و میدانی و همکاری و تعامل با اداره ورزش و جوانان حتی در برنامه‌هایی غیر برنامه‌های هیأت دو و میدانی از جمله درایل انتخاب این هیات به عنوان یکی از هیات‌های ورزشی برتر در سال ۱۴۰۲ بود.

در بخش انفرادی و طی یک نظرسنجی که در کانال اطلاع رسانی ورزش گراش صورت گرفت، محمد علی نادرپور رییس هیأت دو و میدانی گراش که طی یک سال اخیر قهرمانان کشوری را کشف و پرورش دادند و خود به عنوان سرپرست تیم استان در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشتند به عنوان «مرد سال ورزش گراش» انتخاب شد.

در بخش بانوان نیز خانم نوره نظامی که از مربیان و داوران برتر شهرستان می‌باشد و سرپرست تیم استان در مسابقات کشوری نیز می‌باشند از نظر مخاطبان کانال ورزش گراش به عنوان بانوی سال ورزش در سال ۱۴۰۲ انتخاب شد.

مخاطبین کانال اطلاع رسانی ورزش گراش همچین خانم مریم حسین پور را به عنوان بانوی سال ورزش گراش در رشته‌های رزمی انتخاب کردند. او از مربیان با سابقه و توانمندی است که استعدادهای خوبی رو پرورش داده است.

رؤیا سلمانی و عبدالمجید نادرپور نیز در بین برترین‌های قهرمانان فردا قرار گرفتند. قهرمانان فردا استعدادهای درخشان ورزش گراش در رشته‌‌های مختلف که در سطح ملی به رقابت می پردازند، می‌باشند.

 

نتایج نظرسنجی

 

قهرمان فردا ( رزمی ) :

۱_ رؤیا سلمانی رشته نین جوتسو

۲_ حسن قمری رشته نین جوتسو

۳_فاطمه صلاحی رشته کونگ‌فو

 

قهرمان فردا :

۱_ عبدالمجید نادرپور رشته دو و میدانی

۲_ محمد صحراگرد داوری فوتبال

۳_ غزل فتاحی رشته تیر و کمان

 

بانوی سال ورزش گراش ( رزمی ) :

۱_ مریم حسین پور رشته نین جوتسو

۲_ حلیمه سلمانی رشته نین جوتسو

۳_ فاطمه ابراهیمی فرد رشته کاراته

 

بانوی سال :

۱_ نوره نظامی رشته آمادگی جسمانی

۲_ طیبه جعفریان رشته نجات غریق

۳_زهرا نظافت رشته هندبال

 

مرد سال ورزش گراش :

۱_ محمد علی نادرپور رشته دو و میدانی

۲_ مسعود مهروری رشته نین جوتسو

۳_ مجتبی پورشمسی رشته سوارکاری پرش

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=13436

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: