۳۲۰ بسته گوشت بین نیازمندان توزیع شد

مساجد هرچند برای اقامه‌ی نماز جماعت تعطیل هستند، اما با گذشت حدود ۵ ماه از شیوع ویروس کرونا، همدلی‌ها در گراش هنوز ادامه دارد. دو مسجد امام زین‌العابدین (ع) و امام رضا(ع) در روزهای اخیر ۳۲۰‌بسته گوشت بین نیازمندان توزیع کردند.

یعقوب صادقی، مسئول موسسه خیریه مردمی امام زین‌العابدین(ع) در گفتگو با پندری گفت: به لطف الهی و همکاری خیرین محترم مبلغی بالغ بر ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان جهت قربانی به نیت تعجیل در فرج اقا امام زمان(عج) و رفع بیماری کرونا جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه با این مبلغ تعداد ۴ راس گوسفند ذبح و ۱۰۰ بسته گوشت بین نیازمندان توزیع گردید، اضافه کرد: همچنین توسط یکی از خیرین تعداد ۶۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی آماده و به همراه ۱۰۰ بسته گوشت راهی خانه‌ی نیازمندان شد.

علی‌اکبر مقتدری، مدیر کانون فرهنگی مسجد امام رضا(ع) نیز از اجرای پنجمین مرحله طرح مواسات و همدلی با تهیه و توزیع ۲۲۰ بسته گوشت بین نیازمندان خبر داد.

او ارزش ریالی این بسته‌ها جمعا حدود ۱۲ میلیون تومان دانست و گفت: این بسته‌ها بین مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و همچنین خانواده‌های تحت پوشش موسسات خیریه در گراش توزیع شد.

مقتدری اضافه کرد: قبلا نیز در چهار مرحله، تعداد ۶۰۰ بسته حمایتی و بهداشتی با همکاری پایگاه مقاومت امام جعفر صادق(ع) و هیات بین‌الحرمین بین نیازمندان توزیع شده بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=1034

۲ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: