سپاه برای آبرسانی به ارد آستین بالا زد

سپاه فاز اول آبرسانی به ارد را آغاز کرده است. در فاز اول قرار است کانال‌کشی و لوله‌گذاری به طول ۱۷ کیلومتر از شبکه اصلی انتقال آب سد سلمان به سمت مخزن ارد ادامه داشته باشد. این مسیر تا شهر ارد و روستاهای زینل آباد، گزدون و آغصه(فاز دوم) و همچنین تجهیز ایستگاههای پمپاژ از لحاظ برق و فشارشکن انجام می‌شود.

به گزارش پندری به نقل از بسیج سازندگی سپاه شهرستان گراش همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) و با مشارکت گروه جهادی شهید مالکوم ایکس، قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی(ع) و بسیج سازندگی سپاه شهرستان گراش، فاز اول پروژه آبرسانی در منطقه ارد آغاز شد.

سرهنگ وحید ستاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش گفت: «با توجه به اولویت‌های اعلام شده توسط آبفای شهرستان، شروع خط انتقال آب از سد سلمان به بخش ارد، از چندین سال قبل توسط دستگاه‌های متولی و مدیریت فرمانداری آغاز شده است.»

ستاره ادامه داد: «این پروژه علی‌رغم پیشرفت زیاد، متاسفانه هنوز به بهره‌برداری نرسیده و این امر موجب قطعی مکرر آب و ایجاد نارضایتی در بین مردم بخش ارد شده است. با توکل به خدای متعال امروز همزمان با میلاد امام مجتبی(ع) کار کانال‌زنی جهت لوله‌گذاری در مسیرهای مشخص شده آغاز شد.»

فرمانده سپاه گراش افزود: «سپاه در کنار سایر دستگاه‌های متولی با هم‌افزایی و تسهیل‌گری مبادرت به رفع محرومیت در نقاط مختلف می‌کند. یکی از رسالت‌های مهم گروه‌های جهادی، رفع محرومیت با اولویت‌های مشخص شده است که فعلا در بخش ارد و دهستان فداغ، اولویت اصلی ما آبرسانی به مردم است. این کار بدون نگاه انتفاعی و صرفا جهت خدمت به مردم عزیز منطقه انجام می‌گیرد. اهالی محل مطمئن باشند تا وصل شدن آب و ایجاد لبخند رضایت مردم شریف، در این پروژه دخیل خواهیم بود.»

سرهنگ ستاری اضافه کرد: «مردم ما، مردم نجیب و اصیلی هستند و بر ما زیبنده نیست بیشتر از این مشقت آن‌ها را در حوزه آب نظاره‌گر باشیم. اگر لازم باشد مجموعه سپاه و بسیج شبانه روز تلاش خواهند کرد تا این کار هر چه زودتر به نتیجه مطلوب برسد.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=7590

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: