قدردان یک سال همراهی شما با پندری

یک‌سال از آغاز به‌کار کانال پندری گذشته است؛ یک کانال خبری‌ـسرگرمی که کم‌کم جای خود را بین مردم گراش باز کرد تا امروز به عنوان یک منبع معتبر و جذاب شناخته شود.

در روزگاری که مخاطب ساعت‌های زیادی را پای تلفن همراه می‌گذراند و از طرفی وقت و حوصله‌ی چندانی برای خواندن خبرهای طولانی و سخت ندارد، سعی کردیم دریچه‌ی جدیدی را در حوزه اطلاع‌رسانی پیش روی مخاطبان باز کنیم.در این مسیر شاید به‌روزترین سبک خبرنویسی در دنیا، خبرـ‌سرگرمی یا infotainment باشد. خبرـسرگرمی تلفیقی از خبر و اطلاعات (information) و سرگرمی (entertainment) است و در آن سعی می‌شود ضمن سرگرم کردن مخاطب، اطلاعات و خبر به وی ارائه شود.

از سوی دیگر سعی کردیم یک ارتباط دوسویه بین مردم و مسئولین ایجاد کنیم. همچنان که مسئولین می‌خواهند تلاش‌های‌شان به شهروندان منعکس شود، مردم نیز انتظار دارند صدای‌شان به گوش مسئولین برسد. این کاری بود که در یک‌سال اخیر دنبال کردیم.

امروز به خود می‌بالیم همراهی گرم و صمیمی نزدیک به ۵ هزار نفر از شما همشهریان گراشی را به‌عنوان پرمخاطب‌ترین کانال در گراش، با خود داریم و امیدواریم بتوانیم در ادامه نیز لایق اعتمادتان باشیم. ما هنوز در ابتدای راهی نه چندان همواریم و در این مسیر چشم امیدمان به همراهی شما مخاطبان است.پندری ثمره‌ی یک کار گروهی است و این‌جا لازم می‌دانم از همکارانم که یک‌سالِ گذشته را بی‌چشم‌داشت برای اعتلای فرهنگ شهر تلاش کردند، تشکر کنم.

?و در پایان خوشحال می‌شویم نظر شما همراهان عزیز را درباره فعالیت یک‌ساله‌ی پندری بشنویم و حتی در کانال منتشر کنیم. با پیام به @Pandari_Admin با ما در ارتباط باشید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=625

عبدالمهدی قنبری

عبدالمهدی قنبری

من از سال 1388 با دنیای وب آشنا شدم و علاقه زیادی به مباحث فناوری، برنامه نویسی و حوزه های تکنولوژی و رسانه دارم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: