سرانجام سرپرست ورزش گراش معرفی شد

پس از ۱۰ ماه بلاتکلیفی، سرانجام محسن افشار به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان گراش معارفه شد. این مراسم صبح امروز، ۱۶ اسفند ۱۴۰۰، با حضور رئیس امور اداری اداره کل ورزش و جوانان فارس، فرماندار گراش، مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئول حراست اداره کل در فرمانداری برگزار شد.

پندری: ادریبهشت امسال بود که محمدرضا خداپرست پس از یک سال حضور در اداره ورزش و جوانان گراش، میز خود را ترک کرد. تغییری که با اعتراض ورزشی‌ها همراه بود. امضای طومار و استعفای دسته‌جمعی رؤسای ۳۱ هیات ورزشی گراش بخشی از این اعتراض‌ها بود. رؤسای هیات‌های ورزشی گراش در نامه‌ای خطاب به عباس حاجی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان فارس، از استعفای دسته‌جمعی خود در اعتراض به ‘دخالت سیاسیون در ورزش گراش’ و تغییر سیدمحمدرضا خداپرست، رئیس اداره ورزش و جوانان گراش خبر داده‌اند.

تنها چندماه بعد بود که نام محسن افشار به عنوان گزینه‌ی جدید اداره ورزش و جوانان در گراش مطرح شد. اما معارفه‌ی این چهره تا به امروز به درازا کشیده شد.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی فرمانداری گراش دوشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۰، آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان گراش، با حضور مجید غلام‌پور فرماندار گراش، مجید اسماعیلی رئیس امور اداری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئول حراست اداره کل در فرمانداری برگزار شد. در این مراسم از خدمات ۷ ماهه مهدی سالاری سرپرست سابق اداره تقدیر و محسن افشار به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان گراش معرفی شد.

مجید غلام‌پور فرماندار گراش در این مراسم با بیان اینکه حوزه ورزش شهرستان عقب‌ ماندگی جدی دارد، اظهار داشت: حدود ۱۲ سال از تاسیس شهرستان می‌گذرد و حوزه ورزش عقب ماندگی جدی دارد که با نگاه فراجناحی، تعامل، وحدت و همبستگی زمینه توسعه آن فراهم می‌شود.

مجید غلام‌پور با اشاره به اینکه عقب افتادگی‌های حوزه ورزش شهرستان باید شناسایی، ریشه یابی و جبران شوند، گفت: کشور با شرایط خاصی مواجه است و محدودیت‌ها مخصوص حوزه ورزش یا شهرستان گراش نیست.

وی با تاکید بر اینکه اولویت ورزش شهرستان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی باشد، افزود: پروژه نیمه‌تمام ورزشی زیبنده شهرستان نیست و نیاز است اداره کل ورزش و جوانان با نگاه ویژه برای تکمیل ۸ طرح ورزشی در این شهرستان بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان تامین اعتبار کند.

فرماندار گراش رشد و تعالی نیروی انسانی بومی را رویکرد اصلی در انتصاب سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان عنوان کرد و افزود: یکی از سیاست های مهم و راهبردی در معرفی مدیران جدید ایجاد انگیزه، رشد و تعالی نیروهای جوان و بومی شهرستان است و به این دلیل باعث شد اداره ورزش و جوانان در مدت هفت ماه با سرپرستی اداره شود.

وی تعامل و همدلی را زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه ورزش شهرستان دانست و تصریح کرد: لازمه پیشرفت در حوزه ورزش شهرستان، تعامل دستگاه‌های اجرایی متولی امر ورزش و همکاری ورزشکاران و جامعه ورزشی است و در این زمینه باید با برنامه و رویکرد تازه وارد شد.

مجید غلام‌پور اضافه کرد: ظرفیت های بالایی در رشته های مختلف ورزشی در سطح شهرستان وجود دارد که نیازمند کار و تلاش مضاعف است.

مجید اسماعیلی رئیس امور اداری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به ظرفیت و توانمندی ورزش شهرستان گراش گفت: گراش در حوزه ورزش شهرستان شناخته شده‌ای است و این شهرستان دارای قابلیت، توانمندی و ظرفیت خوبی است.

وی گفت: انتظار داریم با بهره‌گیری از ظرفیت های موجود و تعامل با مدیران، کارکنان، پیشکسوتان و ورزشکاران نسبت ارتقاء جایگاه و توسعه ورزش شهرستان اقدامات جدی انجام شود.

اسماعیلی با بیان اینکه تعامل، مشارکت و همدلی میان مجموعه ورزش و جوانان گراش می تواند رشد و توسعه‌ی بیشتری برای ورزش فراهم کند، گفت: امیدوارم با معرفی سرپرست جدید که سابقه ورزشی نیز دارند بتوانیم با مشارکت هر چه بیشتر مثل گذشته گام‌های موثری در پیشرفت و توسعه ورزش شهرستان برداریم.

وی اضافه کرد: اقای سالاری یکی از نیروهای مخلص و با سابقه اداره کل ورزش و جوانان هستند که پیشنهاد ریاست اداره ورزش و جوانان گراش را نپذیرفتند و به دلیل اینکه اقای افشار از نیروهای باانگیزه آموزش و پرورش بودند و مراحل انتقال ایشان باید طی می‌شد هفت ماه اداره ورزش گراش با سرپرستی اداره شد که امیدواریم از این به بعد با حضور ایشان شاهد تحول و توسعه در این حوزه باشیم.

جعفری یوسفی مسئول دفتر نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ابراز امیداوری کرد تغییرات جدید در اداره کل و اداره ورزش و جوانان شهرستان سبب پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر این حوزه شود.

محسن افشار سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش در این مراسم گفت: خداوند را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به جامعه ورزش شهرستان را داشته باشم و در این راه قطعا به همراهی و پیشنهادات خانواده ورزش نیازمندم و از زحمات روسای سابق و همکاران در اداره ورزش و جوانان قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه ترویج ورزش همگانی و نگاه ویژه به ورزش بانوان از رویکرد اداره ورزش و جوانان در آینده خواهد بود،گفت: گراش ظرفیت فراوانی در حوزه ورزش دارد که در اکثر رشته ها به عنوان قطب شناخته می‌شود.

محسن افشار از چهره‌های ورزشی متولد ۱۳۶۲ شهر گراش و کارشناس ارشد تربیت بدنی گرایش مدیریت ورزش هستند که سابقه ۱۰ ساله به عنوان کارشناس تربیت بدنی و سلامت، بهداشت و آسیب‌های اجتماعی اداره اموزش و پرورش در کارنامه در کنار فعالیت‌های ورزشی دارند.

افشار متولد ۱۳۶۲ و دارای مدرک کارشناس ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه آزاد اسلامی لارستان است. کارشناس تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان گراش به مدت ۴ سال و تدریس در دانشگاه‌های آزاد و علوم پزشکی گراش و پرستاری لار و رئیس کانون بسیج ورزشکاران در کارنامه‌ی او دیده می‌شود.

او همچنین سراستعدادیاب فوتبال در جنوب فارس، یکی از ۹ استعدادیاب برتر استان فارس و مدیر مدرسه فوتبال خلیج فارس گراش از سال ۹۳ تا کنون نیز از سوابق ورزشی رئیس جدید اداره تربیت‌بدنی گراش است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=7121

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: