تجلیل از هیات ورزش‌های همگانی گراش

هیات ورزش‌های همگانی گراش، در لیگ تندرستی، توانست مقام اول استان ویازده کشور را کسب کند. 15 اسفند 1400، از اسماعیل فروزان، رئیس هیات ورزش‌های همگانی و نوره نظامی، نائب‌رئیس هیات تجلیل شد. به هیات ورزش‌های همگانی گراش نیز مبلغ 5 میلیون تومان هدیه تقدیم شد.

پاک‌فطرت، رئیس هیات ورزش های همگانی استان فارس در این مراسم گفت: «۳ شهر گراش، نیریز، سپیدان و ۱۵ کمیته استان فارس در بین برترین‌های لیگ تندرستی ایران و همچنین ۵ کمیته فارس جزو برترین های پویش آگاهی‌بخش در این لیگ قرار گرفته‌اند.» (خبر کامل در پندری)

سیروس پاک‌فطرت افزود: «۳ شهر استان فارس از نظر آمار فدراسیون ورزش همگانی، بین ۲۰ شهر برتر کشور در لیگ تندرستی قرار گرفته‌اند. این امر برای استان فارس قابل تحسین است.»

نوره نظامی، نائب‌رئیس هیات هیات ورزش‌های همگانی در گفت‌وگو با پندری گفت: «در این همایش، مبلغ ۵ میلیون تومان به هیات ورزش‌های همگانی گراش هدیه دادند که قصد داریم این هدیه را بین کسانی که در این لیگ ما را همراهی کردند، تقدیم کنیم. ھر چند بعضی از مسئولین قول دادہ بودند که حمایت می‌کنند اما متاسفانہ خبری نشد.»

گفتنی است که نوره نظامی، به عنوان نماینده‌ی ورزشکاران استان فارس انتخاب شدہ و در مجمع عمومی سالیانه هیات همگانی استان نیز حضور داشته است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=7196

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: