طرح مشکلات منطقه در نطق ۷ دقیقه‌ای حسین‌زاده در مجلس

مهندس حسین‌زاده نماینده مردم، صبح دیروز، 12 مهرماه 1400 در جلسه علنی مجلس نطق داشت. او در این نطق 7 دقیقه‌ای به موضوعاتی همچون «جاده مرگ»، «جاده چک‌چک»، «تونل خلیج فارس»، «آب بیرم و صحرای باغ»، «ارتقای ادارت در سه شهرستان خنج، اوز و گراش» و «مشکلات ایرانیان مقیم کشورهای خلیج فارس» اشاره و خواستار حل این مکشلات شد.

به گزارش پندری و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، مهندس حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز و عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی:

شایسته نیست که پس از گذشت بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی، مردم شهر بیرم و صحرای باغ از آب آشامیدنی بی‌بهره باشند، جاده جهرم – لار ـ بندرعباس که راه مواصلاتی اصلی این منطقه است به جاده مرگ معروف باشد، جاده چک‌چک و تونل شهدای خلیج فارس در گراش پیشرفت خاصی ندارد، ادارات در شهرستان‌های خنج، گراش و اوز کماکان نمایندگی هستند و وعده ادارات کل راهداری، صمت و جهاد کشاورزی بر زمین مانده است.

امروز برای بخشی از هم‌وطنان عزیزمان که در کشورهای حوزه خلیج فارس مشغول به کار هستند، از جمله هم استانی‌ها و مردم عزیز حوزه انتخابیه اینجانب، مشکلاتی به وجود آمده است که انتظار می‌رود وزارت امور خارجه هرچه سریع‌تر نسبت به رفع مشکلات پیش آمده اقدام عاجلی نماید.

ایران یک محدوده سرزمینی نیست، ایران یک تاریخ، یک فرهنگ و یک اصالت است. اصالتی از جنس مقاومت و حماسه که بر تارک تاریخ می‌درخشد.

«فاتحان خیبر» تلنگری از ارتش همیشه قهرمان ما به دشمن صهیونیستی‌ست که بداند تکرار فتح خبیر برای ما دست یافتنی است.

ویدیوی نطق مهندس حسین‌زاده در آپارات ببینید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=5134

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: